• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Leeftijd Acer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee Glenn, je hebt het niet goed. Je gaf wel een prima link naar het ondersteuningsbeleid voor Windows 10: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/13853/windows-lifecycle-fact-sheet

Lees die informatie nog eens goed door.
Jij hebt nu versie 1803 van Windows 10. De ondersteuning van versie 1803 eindigt op 12 november 2019. Na die datum krijg jij geen beveiligingsupdates meer.

Ondersteuning van Windows 10 tot 2025 (of misschien nog langer) is alleen mogelijk wanneer je ook de onderdelenupdates installeert. Die onderdelenupdates zijn nieuwe versies van Windows 10.
Twee keer per jaar komt er zo'n onderdelenupdate: een in het voorjaar en een in het najaar.

Iedere versie van Windows 10 wordt voor thuisgebruikers slechts 18 maanden lang ondersteund. Voordat die 18 maanden voorbij zijn, moet jij over naar een nieuwere versie van Windows 10 om beveiligingsupdates te kunnen blijven vervangen.

Voor Windows 10 Enterprise en Windows 10 Education gelden sinds 6 september 2018 andere regels, maar daar val jij niet onder.
 
Bedankt porrelaar,

Als het zover is heb ik hoogstwaarschijnlijk al een nieuwe PC maar ik weet dat mijn PC (Acer) af en toe kuren heeft, zonet weer naar Updates gezocht en ja hoor er zat een grote bij en hij bleef weer hangen op 30% heb mijn monitor uitgezet en hem ruim 5 uren laten bufferen en bingo de procenten sprongen met tientallen omhoog naar 100% en ik was klaar.

PS: voor de beveiliging van je PC zijn er vele programma's die je kunt downloaden.
 
Windows Defender kan je gewoon blijven gebruiken, zeker wanneer je ook hier kijkt: Beveiliging

Daar staan drie mogelijkheden om Windows Defender naar een hoger plan te brengen.
 
Abraham,

Ik ga eens kijken om mijn PC zo veilig mogelijk te maken nu die lekker draait, niet alleen om virus maar ook voor onbevoegden.
 
Hallo,

Al verschillende malen heb ik de afgelopen dagen mijn pc opnieuw opgestart i.v.m. deze update zie bijlage maar kan hem niet activeren weet iemand een oplossing ? Update.PNG
 
Hij geeft te kennen dat de download al op de computer is geïnstalleerd maar blijft vragen om Opnieuw opstarten wat ik al vele malen heb gedaanupdate.PNG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan