• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Lenovo laptop opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

hotabibber

Gevestigd lid
Lid geworden
25 nov 2015
Berichten
287
Waarderingsscore
17
Hoi,

Ik heb hier een laptop van een vriendin van mij staan.
De Windows wil niet meer opstarten.
Systeem herstel lukt niet
Windows opnieuw instellen lukt niet via de Windows herstel

Ik probeer nu Windows opnieuw te installeren via een USB stick. Gaat ook niet. Ik kan geen drive/ partitie selecteren waar de Windows op moet komen te staan bij het scherm Waar wilt U Windows installeren?

Ik kan dan eventueel een stuur programma kiezen, maar weet alleen niet waar ik de drivers kan downloaden van deze M2

umis rpjtj512mee1owx driver

Het betreft hier een Lenovo laptop van een paar maanden oud. Ze kan hem terug sturen naar de winkel ter reparatie. Maar dan is ze hem een paar weken kwijt gaan we vanuit.

Via de site van Lenovo kan ik wel een setup bestand vinden maar voordat ik die kan downloaden moet ik door een controle heen die zegt dat de juiste harde schijf is die je hebt.

Maar ja dat gaat niet zonder een werkende laptop.

Weten jullie een locatie waar ik de juiste driver kan downloaden?

Alvast bedankt voor de moeite.
 
Laatst bewerkt:
Dat is wel een hele snelle reactie.

Ideapad 3 17ITL6

MO = PF9XB2302120

MTM = 82H900JAMH

Hopelijk heb je hier voldoende aan.
 
Dank je voor je snelle hulp.

Ik ga beide vanavond uitproberen.

Hopelijk gaat het lukken. Laat het je weten.
 
Zie dat ik vergeten ben te antwoorden op jouw vraag welke Windows deze laptop heeft:

Windows 11
 
Ben bang dat het hem toch niet gaat worden.

De drivers van jouw link zijn alleen maar setup bestandjes daar heb je alleen wat aan met een werkende windows volgens mij.

De juiste ISO is ook lastig te vinden. Want ik weet niet waar ik het juiste serie nummer kan vinden.

Wel model laptop en andere nummers maar die nummers worden overal niet herkend om hem te downloaden. En ik denk ook wat ik eruit haal is dat het een betaalde ISO is om dat zomaar te betalen zonder zekerheid dat het gaat werken weet ik niet.

Hopelijk zijn er nog andere oplossingen anders moet hij inderdaad terug gestuurd worden jammer genoeg.

Enigma147 wat jij ook al denk, is iets waar ik ook bang voor ben voor haar. Dat het een defect is aan de harde schijf zelf.

Maar hopelijk zitten we ernaast.
 
Dank voor de nieuwe uitleg. Ga ermee aan de slag.
 
Wat was ik blind

Serie nummer staat onderaan op de sticker

PF3P71TN

Alleen de iso's zijn in het Engels, Frans of Spaans.

Maar ik ga de Engelse downloaden om testen of hij het dan wel doet.
 
Dat soort dingen gebeurt iedereen :)
De taal zou niets uit moeten maken, dat kan je meestal instellen bij het de eerste keer opstarten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan