• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Lenovo laptop start niet goed op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lenovo laptop

Nieuw lid
Lid geworden
30 jun 2020
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Mijn laptop start niet goed op, ik vrees het ergste maar misschien kunnen jullie mij helpen.
Het is een Lenovo G780 die bij het opstarten de melding geeft:
Automatisch herstel voorbereiden
Vervolgens moet ik toetsenbord indeling instellen en vervolgens heb ik de optie:
Problemen oplossen en de PC uitzetten.

Bij optie problemen oplossen en daarna geavanceerde opties geeft de laptop aan er is een probleem geconstateerd en kan uiteindelijk niets anders dan uitzetten.

Aan het begin kan ik wel F2 en F12 meen ik selecteren naar weet niet wat ik daarin moet aanpassen of überhaupt iets in hoef aan te passen
 
Laatst bewerkt:
Maak een bootable USB stick met de Media Creation tool en start ermee op, neem aan dat als je F12 gebruikt je het bootmenu oproept.
In de repair console heb je dan diverse mogelijke oplossingen, indien je systeemherstel had ingesteld die eens proberen.

Moet zeggen dat er soms geen oplossing is en je de boel opnieuw dient te installeren, dan zie gelijk dat een back-up achter de hand wel handig was geweest.

Vermoedelijk de grafisch kaart driver geupdated.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan