• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Lenovo TAB P11 geüpdatet met Android 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erik Dw

Nieuw lid
Lid geworden
24 nov 2021
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Na een update van de tablet naar Android 11 werkt Chrome niet meer naar behoren.
Op websites werkt het keuzemenu niet meer om velden in te vullen.
De webbrowser Opera heeft dat probleem niet.
Ligt het probleem bij Chrome of aan fouten in de update van Lenovo ?
 
Hoi Erik,

Hartelijk welkom op dit forum.

Als andere browsers het niet hebben dan ligt het waarschijnlijk aan Chrome.
Je kan de volgende zaken eens proberen:
Een reset van Chrome.
Een herinstallatie. De app verwijderen en opnieuw installeren.
 
Dag Rubensky,
Het probleem is dat Chrome op de Lenovo niet te verwijderen is, hooguit uit te schakelen. Ik probeer ook de support van Lenovo per mail te bereiken maar voorlopig zonder suc6.
 
Het probleem is dat Chrome op de Lenovo niet te verwijderen is, hooguit uit te schakelen.
Je moet hem dan wel moeten kunnen resetten, zoals Rubensky ook als optie aangeeft.
 
Op een PC, en waarschijnlijk ook op een tablet, waar je Chrome als een aparte app installeert kun je Chrome resetten.
Bij Lenovo zit Chrome ingebakken in de de software update.
Instellingen --> geavanceerd vermeld geen optie om Chrome terug te brengen naar de standaard instellingen.
Het enige wat ik kan doen, en dat heb ik ook al een paar keer gedaan, is de fabriek reset van de tablet. Uiteraard lost dit het probleem niet op.
Bedankt voor het mee zoeken naar een oplossing. Het wordt wachten op een nieuwe update.
 
Als jij een fabriek reset hebt gedaan, dan krijg je ook dus ook een oude versie en wordt de nieuwste ook weer geïnstalleerd. Dus als dat ook niks helpt zal Google dit op moeten lossen.
Want ik neem aan dat jij de laatste versie nu weer gebruikt? Versie 96 is de laatste.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan