• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Leuke plaatjes.

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 59498
  • Startdatum
Ik heb al vaker gemerkt dat als je Google naar een vergelijkbaar plaatje laat zoeken hij vooral kijkt naar hoeveel pixels van welke kleur er in zitten (wat kan hij anders? AI kan nog niet alles). Het resultaat kan dan ook zeer vreemde alternatieven tonen. Zeker als er geen vergelijkbare plaatjes te vinden zijn.
 
Ja, het beoordeelt een abstract beeld.
 
Klopt, mijn plaatje uit bericht 239 was ook maar in 1 maat te vinden.
Maar met Paint wel groter gekregen.
 
7e6183be7b5f97b7ed30e271511e3c50.jpg
 
91982317_3173249182707619_8769411203601530880_n.jpg

Voor degene die zich vervelen :) puzzel je maar suf.
 
042
Maar heb je ook een antwoord, of kan ik elk getal invullen en nog niet geloofd worden . . . :p
 
De 6 kan er niet in voorkomen, 1ste foto en 2de foto ontkrachten dit.
Denk dat Lange Pier het juist heeft!
 
Thanks. Je moet hem toch oplossen om te checken.

Heb uitleg voor degenen die lijden :imp:

Raadsel_042.jpg
 
Er zijn er twee die het goede antw hadden.
Uitleg lange versie :
het goede ANTWOORD is 042 je hebt 5 aanwijzingen, uit aanwijzing 4 weet je dat de 7 de 3 en de 8 er niet inzitten, uit aanwijzing 1 kun je er dan uit afleiden dat de 6 of de 2 goed moeten zijn, maar niet op de goede plek , in aanwijzing 2 staat dat er 1 goed is maar op de verkeerde plek, daardoor weet je dat de 6 er niet in hoort, dus was de 2 goed uit aanwijzing 1, nu aanwijzing 3,twee zijn er goed maar je weet al dat de 6 er niet in mag, dus hou je een 0 en een 2 over, de 2 als laatste, dus via aanwijzing 2 weet je dat het andere cijfer een 1 of een 4 moet zijn, je weet dat de 0 niet op plaats van de 2 mag (aanw 2) en ook niet op 3 (aanw 3) dus moet de 0 op 1. Nu kan het antw dus nog zijn 012 of 042, maar uit de aanwijzing 2 weet je dat de 1 niet in het midden hoort en dan blijft dus 042 over .
Gr.
Pred..
 
Laatst bewerkt:
Ik sluit me bij LP aan 042.
 
Huwelijksvideo
 

Bijlagen

  • Huwelijk.mp4
    10,7 MB
Laatst bewerkt:
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan