• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Levensduur van de accu

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 167621
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 167621

Gast
Bij Instellingen kom ik tegen: "apps die van invloed zijn op de levensduur van uw accu". Leek me belangrijk en interessant.
Ik koos om alle apps bij dit onderzoek te betrekken. Tot mijn verbazing bleven er 2 over die invloed hadden, de rest scoorde massaal 0 procent.

Die 2 waren Chrome en APC (allebei 44 procent). Wat is de laatste voor iets? Mij volkomen onbekend. Er staat een icoontje bij van een dame met een kapsel van de vorige eeuw. Google heeft me ook niet geholpen.

Kan iemand mij vertellen wie er bij mij zoveel invloed heeft?
 
Ik heb de titel van het topic verduidelijkt.

Kan je eens een foto plaatsen met wat je daar ziet? Ik heb een vermoeden wat het is maar wil dat wel even zeker weten voor ik iets ga roepen.
 
Hoi Ruben,

Het is heel vreemd. Ik was van plan om een printscreen te maken, en dus zocht ik het weer op. Het is nu niet bepaald iets waar ik de hele dag tegen aan kijk, maar ik vond het. En nu zag het er heel anders uit. APC was weg!
Maar er was een vakje voor tijdsduur en daar stond nu 24 uur, waarom weet ik niet. Toen ik dat veranderde in 1 week, want dat kon, was APC weer in het beeld, compleet met de dame.
5befefb37bad8-Naamloos.png

Ik heb het met ingdumper gedaan, want dat vind ik gemakkelijker.

En nu mag je roepen en ik zal luisteren!
 
Als het weg is, niks meer aan doen. Niet meer naar kijken.
 
Ik hoop dat je het niet vreemd vindt als ik je zeg dat dit antwoord me niet blij maakt. Want dit had ik ook kunnen bedenken voordat ik mijn vraag stelde, maar dan was ik ook bang geweest dat ik in een struisvogel was veranderd! Niet kijken, dan is het er niet!

Want ik heb het niet gedroomd en ik droom het nog steeds niet. Als ik bij de tijdsduur een week in vul, dan is APC prominent aanwezig , nu met 37%. Maar als ik de tijdsduur 24 uur maak, is mijn APC weg.

Blijft mijn vraag: wat is dat, dat 37 procent per week mee werkt aan de levensduur van mijn accu. Als het 1 procent was geweest, dan had ik weer als een struisvogel in het zand gezeten.
 
Merk en type laptop?
 
Ik denk toch dat er een app of programma op staat die als Apc in de lijst staat.
Mogelijk dat die steeds op de achtergrond blijft draaien.
 
Ha Aarie, ik heb in alle mogelijke lijsten gekeken, maar het levert niets op. Nu heb ik weer gegoogled en bij iets dat APC heet, een bericht achtergelaten. Het zal mij benieuwen. Nu lijkt het me alsof ik de staatsgeheimen probeer te ontfutselen!
Als ik antwoord krijg, laat ik het weten: handig als er nog iemand is die iedere letter in zijn laptop leest!
 
maak jij soms geen gebruik van een apc universele laptop charger..
 
Dag Emi,
Geen idee! Ik weet niet wat het, waar het zit en of ik het hoor te hebben. Dus hier liggen vragen voor jou!
 
je weet toch wel het merk van je adapter en of je accu is dit dan toevallig er eentje van APC indien zo dan hoef jedan ook niet verder te zoeken .
 
Ja zeker weet ik het merk van mijn laptop. Maar diep ingebouwd en niet zo maar er uit te halen zit mijn accu. Bij de info via Instellingen staat van alles, maar geen merk van allerlei onderdelen.
Bovendien hebben de letters APC niet steeds dezelfde invloed en ik kom er daarom niet op om een merknaam te zoeken!
Ik ga spitten in mijn bonnen enz. En als het dus het merk is, heeft dat merk dan invloed op de levensduur en dan ook nog telkens met een meer of minder aantal procenten?
 
Wel, ik heb Google uit! En volgens velen heb ik een Sygnosis accu. Nou, dat zal wel dan. Staat nergens. Maar ik begrijp dat het eigenlijk onbelangrijk is dat ene APC iets uitvoert. Mijn adapter draagt ook de titel Lenovo, dus daar heb ik ook niets aan. En als het een APC-adapter is, dan verbergt hij dat goed.

Dank voor de moeite en vergeet het maar: staatsgeheim nr1!
 
Wat is de levensduur van de accu ?
Daaronder versta ik hoelang ga ik de batterij in de laptop kunnen gebruiken voor ze aan vervanging is .
Wat @Kate1 volgens mij bedoelt is , hoelang kan ik de volgeladen accu gebruiken tot ze bijna leeg is en terug moet opgeladen worden .
 
Nee Swaken, dat zal me eigenlijk een zorg zijn: ik gebruik die accu nooit! Maar ik wilde erg graag weten wie of wat APC is die een onderdeel is van de invloed op de levensduur van dat ding.
En intussen begrijp ik dat het totaal onbelangrijk is en dan vind ik het wel goed.
 
Hoi Swaken, dank je wel. Ik begrijp er intussen meer van en ik heb vree met zijn invloed!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan