• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Lezen Reglement?

YdieresiS

NCF Goeroe
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
5 dec 2003
Berichten
36.385
Waarderingsscore
468
Dag [you],

Zoals je hebt gemerkt kreeg je een berichtje dat je het reglement moest lezen. Dit heeft niets met jouw persoonlijk te maken, maar dit bericht krijgt iedereen. Deze melding krijg je eenmalig te zien en is ervoor om zo tegen te kunnen gaan dat mensen zich beroepen op het niet gelezen hebben van het reglement. Je bent verplicht om het reglement te kennen en je eraan te houden.

De melding was eigenlijk bedoeld om nieuwe members te tonen, maar het was niet mogelijk om de oude members hier buiten te houden, daarom heb ik ervoor gekozen om het op deze manier te doen.

Je hebt dus niets fout gedaan, maar het is een extra attentie op het reglement.

Greetz,
YdieresiS
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oke dan, heb evengoed het regelement nog even vlot doorgenomen om te kijken of er inmiddels iets was gewijzigd.

Greetz :)
 
Dag marcvane86,

Zoals je hebt gemerkt kreeg je een berichtje dat je het reglement moest lezen. Dit heeft niets met jouw persoonlijk te maken, maar dit bericht krijgt iedereen. Deze melding krijg je eenmalig te zien en is ervoor om zo tegen te kunnen gaan dat mensen zich beroepen op het niet gelezen hebben van het reglement. Je bent verplicht om hiermee in te stemmen alvorens je gebruik mag maken van het forum.

De melding was eigenlijk bedoeld om nieuwe members te tonen, maar het was niet mogelijk om de oude members hier buiten te houden, daarom heb ik ervoor gekozen om het op deze manier te doen.

Je hebt dus niets fout gedaan, maar het is een extra attentie op het reglement.

Greetz,
YdieresiS


Hoi heb he regelment even doorgenomen waar moet ik dan instemmen om verder te komen??
Kan trouwens gewoon posten.
 
Het gaat erom dat je het regelement even doorneemt en dat is dan alles. Oja het wel zorgen dat je niets post tegen de regels in als iets niet duidelijk is schakel een mod/admin in die helpen je wel.
 
Heb het dan ook eens eventjes gelezen, kan nooit kwaad natuurlijk. Ook een leuke nieuwe lay-out van de site, m'n complimenten.
 
ok, ik dacht al dat er iets scheelde aan mijn taalgebruik ofzo :s
maar ja, macht der gewoonte als je in West Vlaanderen woont.
maar wel goeie manier om de nieuwe gebruikers eens te wijzen op de reglementen ;)

Grz
 
Hoi heb he regelment even doorgenomen waar moet ik dan instemmen om verder te komen??
Kan trouwens gewoon posten.

Echt instemmen kun je idd niet, je moet het hebben doorgelezen en je moet het kennen. Maar omdat het doorlezen vaak wordt overgeslagen heb ik een iets hardhandigere manier ingevoegd om mensen toch te dwingen het reglement te openen.
 
Ben het met de gevolgde procedure eens. Een ieder moet het reglement gelezen hebben.
Ook al ben je het met sommige punten niet eens, je hebt er notie van kunnen nemen.
Ik hoop een hoop te kunnen leren van de forumleden, en misschien zelf ook een bijdrage te kunnen leveren.
Peterf
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan