• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Licentiepromo betrouwbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen idee of die specifieke site betrouwbaar is, ik gebruik deze meestal, net zo goedkoop/duur en betrouwbaar.
Wellicht dat er mensen zijn die ervaring hebben met de Belgische variant.
 
De door jou genoemde site laat goede reviews zien, maar op trustpilot wordt gemeld dat ze licentiesleutels meerdere keren verkopen.
 
Deze review laat zien hoe het werkt
trustpilot zei:
Kan me niet vinden in de slechte reviews
Deze site verkoopt inderdaad 2e hands en OEM codes. Dit mogen ze doordat de EU heeft bepaald dat een product code een fysiek product is en dus opnieuw mag worden verhandeld. (tot grote ergernis van microsoft) Van onzuivere toestanden is dus absoluut geen sprake. (Dat microsoft geen ondersteuning bied is overigens ook een schending van deze uitspraak, maar uiteindelijk lopen ze miljarden mis.. dus snap we dat ze beetje rancuneus zijn)
Ik koop best veel van dit soort codes hier. Het klopt dat er af en toe eentje tussen zit die geen activaties meer over heeft. Screen shotje van de melding in een emailtje, en ik krijg altijd de volgende dag nog een nieuwe code binnen. Wellicht omdat mijn mails altijd vriendelijk van aard zijn. Deze handelaar kan er namelijk niets aan doen als zo een code niet werkt, behalve een nieuwe sturen. En dat heeft hij/zij bij mij altijd netjes gedaan.

Deze is ook leuk
ik heb ze aangemeld mijn microsoft en deze mensen zeiden dat er veel mensen door de firma zijn opgelicht.
Natuurlijk zegt MS dat gamekey mensen oplicht, ze hopen dat jij een dure licentie bij MS gaat kopen (waar je van MS ook dan weer nauwelijks ondersteuning krijgt.)

En verder heeft de helft van de klagers daar een verkeerd product gekocht, home i.p.v. pro, upgrade i.p.v. verse installatie enz. (o ja, ook als je bij MS een verkeerde versie koopt heb je pech, krijg je geen geld terug/andere versie)
Heb er inmiddels zo'n kleine 10 'producten' gekocht en allen werken naar behoren
 

Had er ooit eentje voor €6,95, nog een retail ook, met PID checker gecontroleerd en het is een Windows 10 PRO legale key.
 
Ik ken ze niet. Maar de prijzen zijn ook niet heel bijzonder. Ik schreef net nog ergens dat ik deze gebruik. Ongeveer dezelfde prijzen: 123softwarelicentie – Uw online licentie
Bedankt, Rubensky.
Aangezien ik een compleet nieuwe installatie van Windows 10 krijg (zie ook mijn andere post), lijkt het me ook beter een nieuwere Office te nemen. Dan is deze site een aanrader, denk ik.
Of zal ik bij versie 2013 blijven...?
 
Bedankt, Rubensky.
Aangezien ik een compleet nieuwe installatie van Windows 10 krijg (zie ook mijn andere post), lijkt het me ook beter een nieuwere Office te nemen. Dan is deze site een aanrader, denk ik.
Of zal ik bij versie 2013 blijven...?
Ik zou zeker gelijk naar een nieuwe versie van Office gaan.
 
Bedankt, Rubensky.
Aangezien ik een compleet nieuwe installatie van Windows 10 krijg (zie ook mijn andere post), lijkt het me ook beter een nieuwere Office te nemen. Dan is deze site een aanrader, denk ik.
Of zal ik bij versie 2013 blijven...?


Hmmzzz, als ik 123softwarelicentie door trustpilot haal is die bijna net zo 'onbetrouwbaarder' als gamekeydiscounter, en op maar 9 reviews afgaan is ook statistisch niet representatief.
Het blijft allemaal schimmig, tweedehands licenties, het mag (volgens de rechter dan) maar MS is er op z'n zachtst gezegd helemaal niet blij mee (ik wel :p)
 
nlreiniernl zei:
Ik zou zeker gelijk naar een nieuwe versie van Office gaan.
Roepen is makkelijk geef dan ook eens een goede reden waarom dat gelijk nodig zou zijn? En alleen "wordt niet meer gesupport" is niet voldoende.

Of zal ik bij versie 2013 blijven...?
Als je die hebt zou ik dat zeker doen. Extended support is nog tot 2024 (als je die hebt). Ik gebruik die zelf ook nog, zelfs zakelijk. Heeft deze maand nog een update gehad (KB4559448)
Als je per sé het nieuwste wil hebben moet je meteen naar 2019 gaan.
 
@maestro12 Zoals ik schreef ik heb er al eerder licenties gekocht en nog nooit problemen ondervonden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan