• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Lijn op monitor.

Status
Niet open voor verdere reacties.

IamJasper

Nieuw lid
Lid geworden
7 apr 2016
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Sinds vandaag is het mij opgevallen dat ik een horizontale lijn op mijn monitor heb. Hij gaat niet helemaal van links naar rechts maar zit ongeveer in het midden. Is hier iets aan te doen of is mijn monitor ''kapot''. Ik heb geprobeerd een foto te maken maar het is zeer slecht te zien erop. Ik kan geen schreenshot maken dus het ligt aan mijn monitor.

M.v.g Jasper
 
Kun je de monitor op een andere PC aansluiten? dit om te ontdekken of het aan de monitor ligt of aan de grafische kaart.
 
Kun je de monitor op een andere PC aansluiten? dit om te ontdekken of het aan de monitor ligt of aan de grafische kaart.
Helaas kan dat niet op het moment. Wel heb ik 2 monitoren aangesloten op mijn pc en heb maar bij één dit probleem, dus ligt het waarschijnlijk aan de monitor zelf denk ik.
 
Ja, dat is dan duidelijk, beetje druk aan de zijkant proberen maar vrees dat het niet is te verhelpen.

Wat is het merk en type? miss. dat er iets is te vinden over die specifieke monitor.
 
Drukken doet inderdaad niks. Het is een BenQ Zowie XL2411P.
 
Het ligt helaas toch echt aan de monitor, heb de kabels omgewisseld maar geen verandering. Ik heb ze maar omgedraaid omdat ik de 2e toch wat minder gebruik. Het is even niet anders haha.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan