• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Links d.m.v. plaatje in PDF bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jesuslovesyou!

Junior lid
Lid geworden
24 sep 2008
Berichten
51
Waarderingsscore
0
Ik heb een nieuwsbrief in Word gemaakt en wil hier met PDF creator een pdf-file van maken. Nu werken de URL's wel als link, maar ik heb ook diverse links aan plaatjes/buttons toegevoegd, maar die werken niet.

Ik ben al aan het zoeken geweest op internet, maar kan niets vinden. :wacko:

Heeft iemand een idee of/hoe het kan?
 
welke word heb je. want op 07 kan je zelf ook volgensmij als pdf opslaan.
 
Helaas dan 03. Lukt het in 07 wel om de afbeeldingen als actieve link in de PDF te krijgen?
 
Ik zal mijn Word 2003 bestand naar iemand mailen die 2007 heeft, kijken of het daar wel lukt.
 
dat doet het wel
--- automatische eeddiitt ---
oke
--- automatische eeddiitt ---
en anders een ander proggama proberen i.p.v. pdf creator of anders een gratis online service
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als het mogelijk is, gaat het wel lukken.
Bedankt!
 
Het Word 2007 doc is opgeslagen als PDF. Maar ook nu worden de plaatjes (gif/jpeg) niet als link herkend.

Weet iemand misschien een PDF creator prog dat de plaatjes in Word wel herkend als link in PDF als je er met je cursor over heen gaat?
Kan zelf (nog) niets vinden hierover.
 
Toch gelukt m.b.v. Word 2007!!! :yahoo:

Waarschijnlijk had ik in eerste instantie een word.doc versie 2003 gebruikt, die geopend in Word 2007 en die daarna opgeslagen als PDF file.
Dat werkt dus niet.

Je moet gewoon een nieuw Word 2007 doc openen/gebruiken.

Om een Word 2007 bestand op te slaan als PDF, moet je wel eerst het volgende bestand downloaden:
http://office.microsoft.com/nl-nl/word/HA100649921043.aspx

Thanks voor de tips en het meedenken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan