• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Links dumpen?

cel0x

Gevestigd lid
Lid geworden
31 mrt 2009
Berichten
483
Waarderingsscore
0
Dit is eigenlijk een thread voor de mods of admins.

Mag of kan je ook links dumpen?

Ik ben zelf namelijk een nieuw BLOG begonnen, hierin beschrijf ik dingen die je tegen kan komen bij systeembeheer en beschrijf ik ook oplossingen hier bij. Staat namelijk ook een link van nationaal computer forum bij en meerdere websites.
Mijn link staat in mijn handtekening maar ik dump hem hier nog niet omdat ik geen toestemming heb van de admins van dit board.

Ik zou namelijk wel wat feedback kunnen gebruiken over wat beter kan en natuurlijk wat ik goed doe.
 
ALs dit voor de mods en admins is kan je het beter in dat forum zetten :p

Je mag een link er vast wel in zetten :) (heb ik zelf ook)
 
Soortgelijk kun je het niet noemen though, een dergelijke link in je sig zou dus geen probleem moeten zijn? :mellow:
 
Website ziet er verder leuk uit. Ik begrijp alleen niet waar het voor dient / wat je eraan hebt? Is een blog een beetje de digitale vervanger van het oude "dagboek".
 
Volgens mij is links dumpen wel toegestaan, alleen zolang je geen expliciet reclame maakt jouw eigen forum bijvoorbeeld.
Vaak wordt het ook minder positief opgevat als je als nieuw member links gaat plaatsen.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan