• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Liquid koeler,waar aansluiten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

alfamale123

Vaak hier
Lid geworden
26 aug 2015
Berichten
677
Waarderingsscore
2
Mijn cooler master draait maar licht niet op en weet niet waar hem aan te sluiten,is een 3 pins.
mobo aorus x470 gaming 7 wifi
5f1dc31903f13-20200725_140810.jpg
 
this een 4 polige stekker waarvan er maar 3 gebruikt worden .. kijk eens goed naar de foto !
 
kijk eens goed naar de foto .. zie jij dan die aansluiting niet ..
 
Ja is een 3 pin aansluiting,of wat is er mis mee dan Emi?
Dat zwart puntje dat je ziet is dat dan een afgebroken pin?
 
nee das geen afgebroken pin (die werd nooit voorzien van een pin ) m.a.w. steek je deze op de aansluiting van de cpu_ fan cpu_opt dan zou ook deze moeten werken ..daarmee dat ik eerder zei om je afbeelding goed te bekijken maar jij snapte dit dus niet !
 
KLIK HIER : kijk eens op dit filmpje vanaf minuut 11
 
Of gewoon in de handleiding

(weet natuurlijk niet of het de ml240l is, want dat vermeld je niet)
 
nee das geen afgebroken pin (die werd nooit voorzien van een pin ) m.a.w. steek je deze op de aansluiting van de cpu_ fan cpu_opt dan zou ook deze moeten werken ..daarmee dat ik eerder zei om je afbeelding goed te bekijken maar jij snapte dit dus niet !

Hoe kan je een een 3 pin op een 4 pin steken????Ik denk dat jij het niet snapt.
 
Kijk eens goed in het filmpje vanaf minuut 11 zie bericht #7. Er zitten verschillende overgangsstekkertjes bij, je dient het juiste kiezen. Moet uiteindelijk op een molex-aansluiting eindigen die je op je voeding kan aansluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan