• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Logitech track ball

Status
Niet open voor verdere reacties.

Corneel

Nieuw lid
Lid geworden
24 nov 2021
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Door mijn lichamelijke beperking bedien ik de laptop met een Logitech track ball, met een mondstuk. Sinds ik windows 11 geïnstalleerd heb werkt mijn rechter muisknop niet meer waarmee ik snelkoppelingen maak. Weet iemand hoe ik dit definitief kan oplossen? Groeten en bedankt, Cor
 
Grote kans dat jou Logitech nog geen Windows 11 ondersteund of dat je een ander stuurprogramma moet downloaden. Heb je al gekeken of er voor type een nieuwe driver te krijgen is op de site van Logitech?
 
Sinds ik windows 11 geïnstalleerd heb werkt mijn rechter muisknop niet meer
Nieuwe installatie of update?
Als het nieuwe installatie is dan even nieuwe driver nemen of die van W10 opnieuw installeren. Mijn zus had dat ook met haar Logitech MX400 muis.
Als het een update is, zou het misschien kunnen helpen deze opnieuw te installeren.

Tip: Installeer deze gewoon met de setup en gewoon uitvoeren dus niet er voor kiezen om deze als administrator uit te voeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan