• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies logitech unifying receiver, hoe zit dat nou?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jean Cremers

Nieuw lid
Lid geworden
22 nov 2021
Berichten
6
Waarderingsscore
1
Hoi,
Ik heb een toetsenbord muis combi mk540 waarvan de muis wat te vaak is gevallen dus ik wilde daar graag een nieuwe muis bij. Coolblue vertelt me dat ik gewoon een andere muis kan kopen want die unifying receiver zou dat allemaal kunnen.
Krijg de nieuwe muis binnen, m330, haal de batterijen uit de oude muis en probeer de nieuwe, geen sjoege.
Doe ik de dongle van de nieuwe erin werkt de nieuwe muis wel maar het oude toetsenbord niet meer.
Las iets over een ConnectUtility van Logitech, die heb ik gedownload en geprobeerd, ook geen succes.

Wie weet hoe dit nu precies zit?
 
Via Setpoint kun je meerdere apparaten koppelen in de Unifying tabblad.
 
dankje! Dat is geen setpoint, maar een andere util. Ik had eerder ook al zoiets gedownload maar heb deze ook geprobeerd. Zonder succes, had zelfs dat hij bij advanced aangaf helemaal geen unifying receiver te vinden. Er staat een link naar de compatible apparaten maar daar staat niks, geweldig weer logitech. Wel hier maar daar staat geen mk540 bij gek genoeg. What devices can I pair with my Logitech unifying receiver, other than a mouse and keyboard?
Ik geef het even op, muis gaat terug.
ps, ze hebben het ook de hele tijd over een logo maar dat staat noch op de nieuwe muis (was me wel verteld dat die unifying was), noch op de oude combi.
 
Laatst bewerkt:
Als ik het goed lees heeft de M330 GEEN unifying receiver, en kan dus ook niet gekoppeld worden aan je bestaande set. De MK540 heeft wel de unifying receiver.

Ermee terug, dus.
 
Heb je ergens een lijstje van geschikte apparaten?
ps inderdaad als ik die tool run met de mk540 ziet hij wel een unifying receiver, dus inderdaad daar een andere muis bij zoeken.
 
Wat dan (gebruiksklaar voor Unifying) betekent.
 
Ja die snap ik ook niet. Ik heb inmiddels ook gezien dat de dongle van de oude wel dat unifying logo heeft, en de nieuwe echt niet. In dit lijstje staat hij er ook bij.
 
Laatst bewerkt:
het is me tenslotte toch gelukt om het aan de praat te krijgen, de m330 gekoppeld aan de oude dongle. Thanks.
 
de oude kb540 dongle gebruikt en daar de nieuwe muis op gepaird. De dongle in de m330 was geen unifying.
 
Misschien een paar unifying dongles kopen bij vb aliexpress (2€, in andere webshops soms 20€ en meer!!).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan