• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

M.b.t. oude AMD files verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Records070

Vaak hier
Lid geworden
24 jul 2011
Berichten
716
Waarderingsscore
0
Ik ben een week geleden weer bezig geweest met de computer een beetje naar een snellere staat te brengen, omdat er steeds vaker hiccups tijdens het browsen, games en what not. Dus intensief bezig geweest met defragmenteren, Emsisoft laten draaien, geprobeerd hitman pro trial weer eens te activeren wat niet lukte.. Terecht gekomen bij CCleaner, geeft de nieuwe functie "Duplicate Remover" van CC aan dat er nog een HOOP aan super oude AMD bestanden op m'n PC staan, terwijl ik nu al jaren weer een Intel 1050 TI heb..

Hamvraag: Hoe kan ik al die bestanden m.b.t. AMD en potentieel nog andere bestanden verwijderen waar ik niet 1, 2, 3 bij kan komen

Ik ben er nog niet achter kunnen komen hoe ik specifiek dat soort bestanden kan vinden, en alles tegelijk kan verwijderen
 
Heb je veel spellen erop staan?
Want met een schone installatie heb je weer een schone computer, zonder onnodige bestanden.
 
Wat is er in Gods naam SUPER aan oude AMD bestanden ?
Ik geloof dat de mensen van tegenwoordig alles met SUPER benoemen.
Typische gevalletjes van laaggeletterdheid !!
 
Tja, dingen doen die verder niets met snelheid van een PC heeft te maken schiet natuurlijk niet op.
Door het schoonmaken van je garage gaat je auto echt niet sneller rijden.

Enige wat werkt is om alles uit opstarten te halen behalve de regels voor drivers, anti virus en eventueel de back-up tool.

Daarnaast ook de scheduler uitdunnen tot het hoogstnodige, kan beide met die Ccleaner.

Ook dient de systeemschijf minimaal 20% vrije ruimte te hebben.

Maak je geen gebruik van OneDrive?, uitzetten.

Zal nog iets verklappen, van defragmenteren wordt niets sneller op een NTFS systeem.

Zit er al een SSD in? dat schiet wel op.

Zet eens een uitgeklapte screenshot van Treesize hier neer en de weblink van Speccy, de weblink en niets anders, zie m'n sig.

Soms wil een beetje tweaken de boel wat versnellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan