• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

M2ts ondertiteling inbranden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Console

Vaak hier
Lid geworden
23 apr 2012
Berichten
541
Waarderingsscore
1
Is er een programma om m2ts subs in te branden? Ik ben hier al meer dan een jaar naar op zoek...

Op dit moment gebruik ik vidcoder van m2ts naar mkv + burn in subs dit process duurt ongeveer 2/3 soms 4 uur en dan heb ik nog een snelle cpu i5 3570k
 
Waarom zet je de subs niet gewoon in de mkv? Dat kan zonder converteren of recoden (of kwaliteitsverlies). Als je de subs in de video zelf wilt hebben, dan duurt het gewoon zo lang. Daar is geen ontkomen aan.
 
Omdat de samsung smart tv alleen mkv pakt waarvan de ondertiteling is ingebrand...
Als ik een i7 5820k koop gaat het dan ongeveer 1x zo snel?

Van uitgegaan dat mijn i5 3570k 7000 score heeft en de i7 5820k 1200

http://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=Intel+Core+i7-5820K+%40+3.30GHz&id=2340
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Denk dat het slimmer is om te kijken wat de tv wel slikt. Probeer eens met losse .srt subs met (exact) dezelfde naam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb ik al gedaan bij een mkv file werkt niet icm een samsung smart tv en hdd gekoppeld aan tv
 
Probeer dan eens een map met dezelfde naam en daar de bestanden in plaatsen.

Mogelijk kan de encoding ook nog roet in het eten gooien, dus bewaren in ansi formaat (geen utf).

Hernoem anders de .srt eens naar .sub .

Het moet wel kunnen, ook met vrij oude samsung tv's. Met google kom je het vaak genoeg tegen.
 
Moet lukken indd met mp4 maar niet met een mkv... Heb al weken gezocht naar mkv met ondertiteling maar bij mij werkt het dus niet...

De hoofdvraag is eigenlijk dat ik 1 m2ts sub wil inbranden met een programma... ??
 
Converteren van mkv naar mp4 stelt weinig voor. Kun je doen met mediacoder, gewoon omzetten, zonder recoden. Mogelijk ook wel met mp4box los, maar daar ben ik niet zo bekend mee. MP4 kan ook text subtitles bevatten, kun je dus ook nog proberen.

Als je hardsubbed films wilt maken, kan dat met diverse programma's (ook mediacoder). Maar dat gaat altijd lang duren, omdat je moet recoden. De omvang kun je wel wat beheersen met de juiste bitrate en codec (bijvoorbeeld 3.5Mbps voor 1080p, x264 codec).
 
Ja maar eigenlijk wil ik een m2ts met hardcoded subs thats all....

Van m2ts naar mkv hardcoded doe ik liever dan maar 3 uur wachten...

Van mkv hoef ik niet naar mp4...
Zie het nut er niet van in om een hardcoded mkv nog eens te veranderen naar mp4 als die mkv hardcoded al werkt...

Vanwaar dat je zegt mp4?? Want van m2ts naar mp4 hardcoded duurt toch ook een hele tijd?

--- Update ---

Niets dat ik zie van software encodere kunnen van m2ts naar m2ts hardcoded
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan