Esther_v.S
Nieuw lid
- Lid geworden
- 4 mei 2021
- Berichten
- 2
- Waarderingsscore
- 0
Een hele goede avond,
Een paar maanden geleden een macbook gekocht en deze werkte niet helemaal naar wens maar macbook vind ik altijd wel een fijne laptop maar er zaten wat klein foutjes in .. dus wilde ik deze ter reparatie aanbieden
Woensdag 17 Maart heb ik mijn Macbook ter reparatie aangeboden bij de Mediamarkt, deze heb ik verstuurd via de Hoogvliet met Post NL. Ik zou binnen deze binnen 15 werkdagen dus 3 weken terug retour moeten krijgen, maar na 1,5 week nog niets gehoord te hebben ben ik toch eens gaan bellen naar de Mediamarkt.
Door de klantenservice werd mij steeds verteld dat ze er achteraan zouden gaan maar daar hoorde ik steeds maar niets over, toen ben ik naar de winkel gegaan om verhaal te halen maar helaas zelfs toen kreeg ik geen informatie die ik wilde. Omdat ze het Track en Trace nummer die ik heb gekregen van de winkel waar ik deze heb ingeleverd nodig hadden maar ik deze niet meer had omdat ik deze met mijn stomme kop ben kwijt geraakt konden ze me niet verder helpen omdat ze niet zeker wisten of het waar was wat ik vertelde .. dit kon ik enigszins begrijpen maar ben dus gaan bellen naar PostNL om achter mijn Track en Trace nummer te komen.
Helaas kon Post NL mij hier niet mee helpen omdat pakketten die binnenkomen bij hun voor een antwoordnummer op één stapel gaan en in één keer worden verstuurd en de Track en Trace code dan vervalt.
Hierna nog een aantal keren contact gehad met beide partijen, zelf bij de Hoogvliet geweest voor camera beelden maar dat was al van te lang terug en die konden ze niet meer bekijken.
Post NL blijft zeggen dat Mediamarkt een onderzoek kan starten bij Post NL maar dat ze eventueel lastig zouden kunnen doen om de T&T code.. maar je zou zeggen de mogelijkheid is er dan wel als Post NL de mogelijkheid verteld nadat ik mijn verhaal heb verteld dat ik geen T&T nummer heb.
Als ik dit vertel aan de Mediamarkt zeggen ze dat dit niet mogelijk is zonder T&T code terwijl je zou zeggen dat als de pakketten op een stapel gaan die code vervalt dus ze daar ook niets meer aan hebben....
Oké, deze opties hebben dus niet gewerkt en zullen ook niet gaan werken na zo vaak proberen, mijn enige optie zou nog zijn dat ik via Find my iPhone kan zien waar de laptop is maar de laptop staat uit dus hooguit als deze geopend wordt kan ik zien waar deze zich bevind en heb ik een melding op het scherm laten zetten via Find my iPhone. Deze is dus niet gestolen lijkt mij omdat deze dan in ieder geval 1x geopend zal moeten worden of als deze is doorverkocht moet deze sowieso geopend zijn lijkt mij.
Owja en de verzekering doet er ook niets mee ...
Hele lastige kwestie dus en ik weet niet meer zo goed wat ik verder mee moet en alleen kom ik niet tot de oplossing, vandaar mijn verhaal hier en ik hoop dat jullie iemand kennen of dat jij degene bent die mij een tip kan geven of verder kan helpen!
Een paar maanden geleden een macbook gekocht en deze werkte niet helemaal naar wens maar macbook vind ik altijd wel een fijne laptop maar er zaten wat klein foutjes in .. dus wilde ik deze ter reparatie aanbieden
Woensdag 17 Maart heb ik mijn Macbook ter reparatie aangeboden bij de Mediamarkt, deze heb ik verstuurd via de Hoogvliet met Post NL. Ik zou binnen deze binnen 15 werkdagen dus 3 weken terug retour moeten krijgen, maar na 1,5 week nog niets gehoord te hebben ben ik toch eens gaan bellen naar de Mediamarkt.
Door de klantenservice werd mij steeds verteld dat ze er achteraan zouden gaan maar daar hoorde ik steeds maar niets over, toen ben ik naar de winkel gegaan om verhaal te halen maar helaas zelfs toen kreeg ik geen informatie die ik wilde. Omdat ze het Track en Trace nummer die ik heb gekregen van de winkel waar ik deze heb ingeleverd nodig hadden maar ik deze niet meer had omdat ik deze met mijn stomme kop ben kwijt geraakt konden ze me niet verder helpen omdat ze niet zeker wisten of het waar was wat ik vertelde .. dit kon ik enigszins begrijpen maar ben dus gaan bellen naar PostNL om achter mijn Track en Trace nummer te komen.
Helaas kon Post NL mij hier niet mee helpen omdat pakketten die binnenkomen bij hun voor een antwoordnummer op één stapel gaan en in één keer worden verstuurd en de Track en Trace code dan vervalt.
Hierna nog een aantal keren contact gehad met beide partijen, zelf bij de Hoogvliet geweest voor camera beelden maar dat was al van te lang terug en die konden ze niet meer bekijken.
Post NL blijft zeggen dat Mediamarkt een onderzoek kan starten bij Post NL maar dat ze eventueel lastig zouden kunnen doen om de T&T code.. maar je zou zeggen de mogelijkheid is er dan wel als Post NL de mogelijkheid verteld nadat ik mijn verhaal heb verteld dat ik geen T&T nummer heb.
Als ik dit vertel aan de Mediamarkt zeggen ze dat dit niet mogelijk is zonder T&T code terwijl je zou zeggen dat als de pakketten op een stapel gaan die code vervalt dus ze daar ook niets meer aan hebben....
Oké, deze opties hebben dus niet gewerkt en zullen ook niet gaan werken na zo vaak proberen, mijn enige optie zou nog zijn dat ik via Find my iPhone kan zien waar de laptop is maar de laptop staat uit dus hooguit als deze geopend wordt kan ik zien waar deze zich bevind en heb ik een melding op het scherm laten zetten via Find my iPhone. Deze is dus niet gestolen lijkt mij omdat deze dan in ieder geval 1x geopend zal moeten worden of als deze is doorverkocht moet deze sowieso geopend zijn lijkt mij.
Owja en de verzekering doet er ook niets mee ...
Hele lastige kwestie dus en ik weet niet meer zo goed wat ik verder mee moet en alleen kom ik niet tot de oplossing, vandaar mijn verhaal hier en ik hoop dat jullie iemand kennen of dat jij degene bent die mij een tip kan geven of verder kan helpen!