• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Mail komt niet binnen Gmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicole1985

Bekend gezicht
Lid geworden
25 okt 2012
Berichten
161
Waarderingsscore
0
Goede middag,

Ben al druk aan het googlen geweest. Maar kan er maar niet achter komen wat het probleem is.

Sinds een paar weken krijg ik bepaalde mails niet binnen.

Ook niet in de spambox. heb geen filters aan staa.

Ik krijg dus o.a. van mijn werkcoach geen mail binnen. 100% zeker juiste emailadres. Stond naast hem toen hij de mail verzond
Komt ook niet binnen als hij op beantwoorden van mijn mail drukt.

Van een ander bedrijf komt ook geen mail binnen. Terwijl dat eerst wel binnen kwam.

Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?

Groetjes
 
Krijg je ze al niet te zien als je online bij Gmail inlogt of dan wel maar is het bijvoorbeeld Outlook op je pc waar je de mails niet te zien krijgt? Tevens kan het zo zijn dat je mailbox vol is. Gooi eens een paar mails uit je postvak IN om te kijken of het dan wel werkt.
 
Goede morgen,

Excuses voor de hele late reactie. Drukdruk

Hij is niet vol. Veel mail komt wel gewoon binnen.
Maar bv. Van mijn werkcoach niet. Van de dierenarts niet. Mailtjes van bedrijven zeg maar. Bij de dierenarts zeiden ze dat ze veel problemen hebben met Gmail.

Wacht ook al sinds woensdag op uitslag sollicitatie. En vrees dat die ook niet binnen komt.

Zoveel op telefoon als pc komt het niet binnen
 
Jij kijkt dus via het web op je mail.
Wat geeft na inloggen Google aan hoeveel webspace je nog hebt.
 
Via web en via app (telefoon)

Heb 12% van de 15 gb verbruikt. Vol is dus niet het probleem
 
Heb jij in de inbox e-mails van Google zelf ontvangen dat er mogelijk een probleem is met je wachtwoord of zo?
 
Staan de mailtjes ook niet in je SPAM box?
 
Neen ook niet in de spambox geen problemen met wachtwoord
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan