• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

mailaccount in outlook zegt : de instellingen voor dit account zijn verouderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem269

Gevestigd lid
Lid geworden
22 dec 2014
Berichten
215
Waarderingsscore
8
In Windows mail functioneren deze accounts wel. Wat te doen?
 
Het wil nog wel eens helpen om het wachtwoord te veranderen.
 
Ewe gaat uit van een Windows Mail account, niet zoiets als ik nu heb, email en agenda. Hoe krijg ik Windows Mail weer terug? Vond dat toch veel handiger.
 
Je bedoelt Windows live mail?
Die wordt al een tijdje niet meer ondersteunt en is dus een veiligheid risico.
Ook ervaren veel mensen steeds problemen, die ze eerst niet hadden.
Ik zelf gebruik Outlook.com, dit is ook van Microsoft en is heel uitgebreid.
 
IMAP en POP3 instellingen voor Outlook gelden ook in andere e-mailprogramma's.

Kijk desnoods eens naar Mozilla Thunderbird?
Dat programma heeft ook de mogelijkheid de verschillende e-mailaccounts in een eigen tab te openen.
Mijn Thunderbird heeft vijf tabs!
 
Je bedoelt Windows live mail?
Die wordt al een tijdje niet meer ondersteunt en is dus een veiligheid risico.
Ook ervaren veel mensen steeds problemen, die ze eerst niet hadden.
Ik zelf gebruik Outlook.com, dit is ook van Microsoft en is heel uitgebreid.
Ja ik bedoelde idd Windows Live Mail, veel prettiger dan wat ik nu voorgeschoteld krijg.

Hoe krijg ik mijn opgeslagen e-mails nu van de ene naar de andere PC? Van het ene programma (Windows Live Mail) naar het andere Mail en agenda?
 
Waar zijn die opgeslagen op jou computer of in jou email programma?
Als het in jou email dan kun je gewoon inloggen via de andere computer en dan kun je er ook bij. Je zou even kunnen Googleen hoe je bestand van live mail naar Windows mail kunt exporteren. Dat moet te vinden zijn.
 
De mails uit je Hotmail account hoef je vrijwel zeker niet te exporteren. Deze worden op de server bewaard. Hierdoor kan je ze ook heel gemakkelijk overzetten naar een andere computer.

Op de nieuwe computer gewoon de gegevens invullen en de mail wordt vanzelf binnengehaald.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan