• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Malwarebytes 3.7.1.2839

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruik malwarebytes in de free versie, maar niet in de betaalde. Als je een antivirus heb is het toch voldoende om af en toe een scan uit te voeren met malwarebytes, dan heb je toch niet de betaalde versie voor nodig.
 
Vraag, wat is de toegevoegde waarde van Malwarebytes als je een BETAALBARE versie heb van b.v. Bitdefende, Kaskerskersky, Norton etc.?
Dat betekend dat je 2 antivirussen heb op je PC, en dat kan conflicten veroorzaken toch?

Ik gebruik al jaren Bitdefender samen met Malwarebytes, zonder problemen.
Malwarebytes is trouwens geen antivirus.
 
Ik gebruik malwarebytes in de free versie, maar niet in de betaalde. Als je een antivirus heb is het toch voldoende om af en toe een scan uit te voeren met malwarebytes, dan heb je toch niet de betaalde versie voor nodig.
Ik vind dat altijd een lastige vraag: wat is nodig?
Malwarebytes Pro zou ik naast mijn Avast niet willen missen, zo af en toe is, zeker op internet, de realtime beveiliging toch een toegevoegde waarde omdat het waarschuwt/blokkeert, waar Avast stil blijft, omdat het niet direct om een virus gaat maar om iets van malware; Malwarebytes is, zoals de naam al aangeeft, ook geen antivirus maar in de eerste plaats een antimalware programma. Vandaar dat je het, zoals bekend, ook gewoon naast je antivirus programma kunt gebruiken.

Lees eventueel:
aardig artikeltje.
 
Gewoon geld eraan blijven geven aan niet nodige anti dingen als je daar gelukkig van wordt.

Heb hier alleen Windows Defender op diverse pc's en nooit ergens last van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan