• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Malwarebytes Free

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dave

NCF Goeroe
Forumleiding
Moderator
Lid geworden
15 mei 2005
Berichten
33.973
Waarderingsscore
79
Als ik tegenwoordig Malwarebytes installeer ben ik automatisch gekoppeld aan een premium proefversie waarna ik allerlei aanbiedingen en meldingen ontvang. Hoe kan ik automatisch de free versie installeren of deze eenvoudig terugzetten na installatie?
 
Volgens mij weet Abraham hoe je alleen een gratis versie krijgt, zonder eerst de premium te krijgen.
Maar je kunt nog steeds de 2.2 versie krijgen.
Malwarebytes Anti-Malware 2.2.1
Die heb ik er gisteren hier weer opgezet, ik hoef al die extra`s niet en omdat ik de premium versie krijg ik ze wel.
Ondanks dat ik het uitzet, heb ik er soms last van.
Ook werkt het niet altijd goed met Bitdefender.
Maar nu loopt Windows weer goed en is een stuk sneller.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Handleiding - Malwarebytes MBAM als gratis versie gebruiken.
 
Volgens mij weet Abraham hoe je alleen een gratis versie krijgt, zonder eerst de premium te krijgen.
Maar je kunt nog steeds de 2.2 versie krijgen.
Malwarebytes Anti-Malware 2.2.1
Die heb ik er gisteren hier weer opgezet, ik hoef al die extra`s niet en omdat ik de premium versie krijg ik ze wel.
Ondanks dat ik het uitzet, heb ik er soms last van.
Ook werkt het niet altijd goed met Bitdefender.
Maar nu loopt Windows weer goed en is een stuk sneller.

De huidige Malwarebytes is in de Premium versie bijna tot helemaal een vervanger voor de antivirus - wordt door Malwarebytes beweerd.

Als dat inderdaad het geval is, kan dat tot problemen met de geïnstalleerde antivirus leiden.
Het lijkt mij dan het beste om bepaalde onderdelen of in MBAM of in de antivirus te deactiveren.
 
De huidige Malwarebytes is in de Premium versie bijna tot helemaal een vervanger voor de antivirus - wordt door Malwarebytes beweerd.

Als dat inderdaad het geval is, kan dat tot problemen met de geïnstalleerde antivirus leiden.
Het lijkt mij dan het beste om bepaalde onderdelen of in MBAM of in de antivirus te deactiveren.

Dat is de reden dat ik nu 2.2.1.1043 weer erop heb gezet, je kunt het gelijk merken dat het beter is.
Zonder al die toeters en bellen.
 
Dank voor alle antwoorden.

Wat evtl. ook kan is je internetverbinding verbreken voordat je het programma installeert. Maar dat vergeet ik nogal eens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan