• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Malwarebytes scan duurt extreem lang

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit geeft whysoslow aan na het analyseren.
Your system has been analyzed. Your system appears to be running fine.
No problems were found.
 
Had je al getest met een uitgeschakelde of verwijderde Avira?
 
Nee nog niet.
Doe ik morgen als ik even tijd heb.
 
Je hebt 2 harde schijven? andere ook met CrystalDiskInfo gecontroleerd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Probleem blijft vaag, kijk eens met process explorer of er wat is wat de boel vertraagd.
Of een log maken met process monitor.
 
Probleem is misschien wel vaag, maar feit blijft dat de HDD (vergelijkbaar met een HDD uit die tijd) bijna 50% trager is dan een gemiddelde HDD van dezelfde grootte, het enige wat de schijf nog enigszins op snelheid hield is de cache.

Groene schijven zijn niet altijd beter (eigenlijk, qua snelheid nooit)
 
Ik verwacht niet veel van onderstaande ("betrouwbaarheidsanalyse", niet te verwarren met "systeemdiagnose") maar je weet nooit hoe een koe een haas vangt:
Ik hoor weinig over dit tooltje (tweede tooltje) maar vind het persoonlijk toch wel nuttig.
 
Ik verwacht niet veel van onderstaande ("betrouwbaarheidsanalyse", niet te verwarren met "systeemdiagnose") maar je weet nooit hoe een koe een haas vangt:
Ik hoor weinig over dit tooltje (tweede tooltje) maar vind het persoonlijk toch wel nuttig.
Helaas dit tooltje doet niks , zelfs niet na 5 minuten.
 
Lijkt mij ook een goede keus.
 
Lijkt mij ook een goede keuze. (Zelf ben ik echter vasthoudend en gooi niet graag de handdoek in de ring;))

"Helaas dit tooltje doet niks , zelfs niet na 5 minuten."
Klopt, bij mij ook niet. Maar zoals ik zei moet je het tweede tooltje hebben. Heb je dat geprobeerd?

"Betrouwbaarheidscontrole
De Systeemdiagnose baseert zich op een tijdsbestek van één minuut. We kunnen ons echter voorstellen dat u ook over een wat langere periode wilt checken of er zich geen problemen hebben voorgedaan, bijvoorbeeld naar de stabiliteit van uw systeem toe. Dat is precies wat u met de Betrouwbaarheidscontrole kunt doen. Deze tool geeft u namelijk, over de tijdspanne van maximaal één jaar, een chronologisch overzicht van gebeurtenissen die mogelijk een impact hadden of nog hebben op de stabiliteit van uw Windows 10 computer. U start deze tool als volgt op:
  • start.jpg
    Windowstoets + R
  • En het commando perfmon /rel uit te voeren (rel staat voor reliability)."

    Je moet zo'n plaatje te zien krijgen:
    1614847494107.png
Of via deze weg: Ergens op c: is dit te vinden:
1614847705154.png
 
Laatst bewerkt:
Nu doet ie het wel.
Het rode kruisje geeft overal hetzelfde aan.
 

Bijlagen

  • test.png
    test.png
    43,6 KB · Weergaven: 8
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan