• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuws Malwarebytes versie 4.4.7.134 is uitgebracht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aarie25

NCF Goeroe
Forumleiding
Moderator
Lid geworden
12 apr 2013
Berichten
25.736
Waarderingsscore
1.389
Er is weer een nieuwe update uitgebracht de de volgende dingen veranderen of oplossen.
Hoe kun je de update handmatig installeren, open Malwarebytes, klik op het tandwieltje, klik onder algemeen op zoeken naar updates

What’s New in 4.4.2:

  • Updated UI for the What's New notification experience
  • Improved the verbiage in the Buy now popup that displays when a free account user tries to access paid features
  • Enhanced UI for Teams
  • Enhanced update functionality
  • Improved detection and remediation
  • Improved performance
Some Issues now addressed:

  • Fixed: Malwarebytes Install screen size and location is not consistent
  • Fixed: Dashboard Buttons Disappear after Maximizing and Restoring Down the MBAM UI
  • Fixed: Crash in QNetworkAccessManager::~QNetworkAccessManager (at app exit)
  • Fixed: Checking for updates message is not shown when the check is triggered from the taskbar Fixed: Obsolete "Malwarebytes support" link on MWAC - MB4 blockpage
  • Fixed: Several minor UI issues
 
Gebruik dat ding al tijden niet meer, Defender vangt alles al af.
 
Er zijn nog genoeg mensen die een lifetime versie hebben en die naast Defender gebruiken.
 
Ik gebruik nu ook alleen de gratis versie en Windows Defender.
Ik heb wel een lifetime versie liggen, maar die gebruik ik al een tijdje niet meer.
 
Er zijn nog genoeg mensen die een lifetime versie hebben en die naast Defender gebruiken.
Punt is dat die niets meer vind nadat Defender dat life doet, bij mij althans met de gratis versie.
 
Dan hou jij de boel goed schoon. :)
Toch vaak hier op het forum gezien dat een antivirus niets vindt en Malwarebytes wel.
Maar dat zal vast aan de persoon zelf liggen en wat hij allemaal download en met de computer doet.
 
Defender doet dat, wat andere AV's doen weet ik niet, die antimalware module in Defender zit er nog niet zo lang in, overigens.
De off-line scan of die van Esset online vinden nooit wat, doe af en toe als test.

Hier iemand die wordt betaald door AV firma's.:rolleyes:
 
Hier wordt ook nooit iets gevonden, door Windows Defender of Malwarebytes.
Maar ik let goed op wat ik allemaal doe op het internet en ik hou alles up to date.
 
Voor Malwarebytes gebruikers is er weer een nieuwe versie uitgebracht, die het volgende verbeterd of veranderd. De laatste versie is 4.4.7.134
Hoe kun je de update handmatig installeren, open Malwarebytes, klik op het tandwieltje, klik onder algemeen op zoeken naar updates

What’s New in 4.4.7:

  • Detection and remediation enhancements
  • Improved functionality for starting trials
  • Only one prompt per UI session for Tamper Protection
  • Security Advisor added capabilities
  • Wi-Fi Monitoring
  • Scan History Monitoring
  • Browser Guard integration readiness with FireFox
  • Enhanced performance
Some Issues now addressed:

  • Fixed: Customer experiences BSOD (BugCheck 3B) related to farflt.sys with MB4 CU (1.0.1306)
  • Fixed: Malwarebytes freezes/crashes when user adds app to Allow list under certain circumstances
  • Fixed: MBAM fails to launch after upgrade. User gets the 0xC0000022 error message.
  • Fixed: BFP isn't switching on when resetting settings to default for Teams
  • Fixed: A few (additional) UI minor Issues
 
Bij mij werd er slechts geupdate naar 4.4.5, daarom maar een setup van de site gedownload en zo geupdate naar 4.4.7. Dat werkte wél.
 
Misschien had je na de update nog een keer naar updates kunnen zoeken.
Maar zo werkt het ook :)
 
"Misschien had je na de update nog een keer naar updates kunnen zoeken."
Heb ik ook gedaan. Geen nieuwe updates beschikbaar.
 
Vreemd, maar goed je hebt het zelf opgelost.
 
Ik heb bij mijn ouders de premium versie geïnstalleerd. Mooi programma en niet duur.
Zelf gebruik ik de mobiele versie om mijn smartphone extra te beschermen.
Malwarebytes komt de laatste tijd wel goed uit de test, maar lange tijd was hij niet het geld waard.
 
Bij mijn ouders heb ik het in combinatie met Windows Defender geïnstalleerd aangezien ze nogal wel eens nietsvermoedend op een link uit een mail of via Facebook kunnen klikken. Inmiddels heb ik de licentie al 3 keer verlengd zodat ze een live scanner hebben. Tot nu toe hebben ze nog nooit rotzooi op hun computer gekregen.
Ik heb verder geen idee hoe goed de mobiele versie werkt. Ook nog nooit rotzooi op binnen gekregen tot zo ver ik het weet. En voor die paar euro per jaar zal ik daar ook niet arm van worden.
 
Beleggers weten: "Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst"
Dus idd. altijd alert blijven.
 
De beste beveiliging is de persoon achter de computer.
 
Deze neem ik mee. Heb veel last van malware dus kan geen kwaad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan