Maar wat jij beschrijft in post 28
Ja dat is wat ik ook beschrijf in het screenshot in post #1.
Dat was juist ook het probleem. Daar stond die kalender en ik had geen flauw idee hoe hem daar terug te krijgen, nog steeds niet trouwens.
Maar bij mijn zus staat hij daar nu wel weer en ook in de takenbalk (die zij onderaan heeft).
Ik denk dat het in Office 365 misschien anders is. Ik kan het zelf niet meer zien want mijn zus woont niet hier en ik gebruik Office 2013. Ik heb sowieso ook de takenbalk onderaan,m aar als ik doe wat jij beschrijft (had ik trouwens al getest), dan krijg ik aan de rechter kant een aparte kolom met alleen een kalendertje en de huidige datum geselecteerd.
In Office 365 zal dat wat uitgebreider zijn zodat jij de afspraken van die dag ziet.
Maar dat is niet de juiste plek want dan zit je nog steeds in takenbalk of menu takenbalk en niet de mappenlijst.
Als jij klikt op mappenlijst in de takenbalk, dan zie je vermoedelijk wel hoe mijn zus dat ziet want dan zie je wel de kalender tussen de andere mail mappen staan, als het goed is onder Verwijderde Items.
Alleen heeft mij zus die kalender dus ook op die plek staan als in de takenbalk e-mail is geselecteerd, die normaliter standaard in gebruik is.
OF.... ik heb me vergist en
@quandor had in post #17 gelijk en mijn zus gebruikt standaard niet de Email op de takenbalk maar de knop mappen. En dat ze het toch op die manier weer tevoorschijn heeft gekregen.
Dat lijkt me de enige andere mogelijkheid. Ik heb echter bij haar nooit "journal" en "logboek" gezien, vandaar dat ik dacht dat het dit niet zou zijn. Echter ik zie nu bij mezelf dat dit bij imap er niet bij staat.
Dus zo gauw ik de kans heb ga ik eens even controleren en laat ik het jullie weten.
We komen er wel... langzaam maar zeker.