• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Marges van word-etiketten wijzigen en opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Najsnarf

Elite lid
Lid geworden
11 sep 2013
Berichten
6.188
Waarderingsscore
50
Met enig zoeken kunnen de marges van etiketten (in Word) aangepast worden, zodat de tekst precies goed komt. (euvel was: 2 mm te ruim naar linker zijde) .
Ook het opslaan in n A4 met die iets gewijzigde indeling van zo'n vel is geen probleem. Het formaat van de gewenste etiketten is te wijzigen via opties - ook in de wizard -en dan komt het bij verdere afhandeling het gewenste resultaat: precies passend binnen de gewijzigde grenzen.
Wat ik wil is dat dit iets gewijzigde etiket ( "zijmarges" iets vergroot van 0,72 naar 0,80 cm) bij een nieuwe actie met de wizard later weer terug te vinden is. ik mis de mogelijkheid dat dat iets gewijzigde etiket met de wizard een naam kan geven. Vraag zal duidelijk zijn voor hen die wel vaker etiketten met een eenvoudige database (bijvoorbeeld txt) in Word afdrukken.
 
Ik vermoed dat je dan de wijzigingen als blanco pagina als normal.dot moet opslaan.
 
Bij etiketten kun je zelf een etiket aanmaken en benoemen met de gewenste afmetingen en marges.
Enveloppen en etiketten,Etiketten, opties, nieuw en je etiket een naam geven.
 
Inmiddels zie ik dat bij de keuze van welke etiketten ( "opties") verschillend zijn met (in dit geval)J8160. Als ik dan naar verdere details zoek kom ik het juiste etiket (met wat bredere kantlijn links) vanzelf tegen.Als ik het opsla (als pdf) en afdruk blijft de tekst vanzelf tussen de lijntjes van het etiket.

--- Update ---

No.001.jpg
 
Als je als etiketproducent zie staan overige/aangepast wil dit zeggen dat dit etiketten zijn die zijn aangemaakt, je kan deze zelf een naam geven bij het ontwerpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan