• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Maxtor Shared Sorage II foutmelding 1203

  • Onderwerp starter MaartenSteunenberg
  • Startdatum
M

MaartenSteunenberg

Gast
Wie weet wat er hier aan de hand kan zijn.

Ik probeer een Maxtor Shared Sorage Drive II aan te sluiten via een breedbandrouter. Installatiedisk gedraaid, controle lampjes op de externe harddisk branden (stroom, netwerkverbinding) en in verkenner staat bij netwerklocaties de Maxtor aangegeven. Maar als ik via het programma Maxtor EasyManage de drive wil mounten krijg ik de volgende melding:

Het opgegeven netwerkpad is door geen enkele netwerkleverancier geaccepteerd. (1203).

Ik heb echt geen idee wat ik hiermee aanmoet. Firewall staat uit, netwerkverbindingen lijken allemaal prima. Ik kan via de router het internet op en als er data over het netwerk gaat knippert het controlelampje voor netwerkactiviteit op de harddisk. Weet iemand wat er wellicht hoe ik dit kan oplossen?
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan