• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Mcafee Virusscanner: ontbrekende bestanden

• Onderwerp starter Onderwerp starter Cereal
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
C

Cereal

Gast
Hallo,

Ik heb een McAfee virusscanner op mijn computer staan (in 2001 geinstalleerd, wet niet welke versie) waarvan enkele bestanden ontbreken. Het probleem is nu dat ik mijn mail niet meer kan controleren omdat Outlook een of andere invoegtoepassing van McAfee niet kan vinden. Dat bestand staat dus niet meer op mijn computer, en ik heb de virusscanner ook niet meer zodat ik het ook niet opniuew kan installleren. Probleem is ook dat ik het programma niet kan verwijderen, want dan is er opeens een beschermingsfout waardoor Windows niet meer wil starten.
Wie weet een oplossing; alvast veel dank!

scan je pc eens op virussen met een on-line virrusscanner.
maar wel van een erkend virrussoftware bedrijf (symantec, mcaffee)

en probeer anders de herstelfunctie (weet niet welke windows je draait) en herstel je systeem naar een datum toen je virusscanner het nog wel deed.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan