• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky mededeling

Dat zou inderdaad ook nog kunnen ja. Zal van de week even kijken hoe en wat. Dankje Emi
 
Grrrrrr. Heb gereageerd, maar zie het nergens staan. Als je een installatie doet via een usb stick ben je dan al je gegevens en programma's kwijt? En als je het via deze link doet Windows 8.1 via de upgrade advisor ben je dan ook alles kwijt of wordt er dan alleen over bestaande windows geinstalleerd, net als met van windows 7 naar windows 8
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Tineke, dat mag je inderdaad verwachten.
Het is daarom ook altijd aan te bevelen of je persoonlijke bestanden naar een externe locatie te kopiren dan wel naar een andere partitie.
 
als je de upgrade advisor gebruikt dan heb je de keuze tussen het upgraden met behoud van bestanden of een upgrade zonder behoud van bestanden ..
kies je voor een upgrade met behoud van bestanden dan zal er eerst worden nagegaan welke programma's er behouden kunnen blijven ...
word er dan vermeld dat er programma's zijn die men eerst dient te verwijderen dan dient men deze ook eerst te verwijderen doet men dit niet dan kan het zijn dat de upgrade advisor de upgrade gaat afbreken .
 
Ik krijg het maar niet voorelkaar om mijn blanco W8.1 geregistreerd te krijgen, ik denk dat er iets mis gegaan is met de installatie van Linux. Er staan nl 2 versies van W 8.1. op n ervan is corrupt en start niet op. Daarnaast heb ik dus een hele schone W 8.1 genstalleerd ( volgens de instructies in dit topic) welke wel goed werkt maar welke ik dus niet geregistreerd krijg, tijdens de registratie geeft hij aan dat de productcode niet geldig is voor deze uitvoering van W 8.1. Is er een manier om die corrupte versie te dnstalleren? Ik denk nl dat die de registratie van de wel goed werkende versie tegenhoud.
 
staat die zogezegde corrupte versie op de 1ste partitie .....indien zo is er veel werk te verrichten ...
je zou dan eerst een cloon dienen te maken van de werkende Windows .. ( wellicht is deze op 2de partitie aanwezig )
je dient dan van uit de werkende Windows de 1ste partitie te verwijderen met gebruik van een partitie manager ik gebruik meestal de Aomei partition master
de cloon maak je aan met Reflect free even als de opstart cd
je start vanaf de opstart cd en je zet dus de cloon van de 2de partitie naar de 1ste partitie ...
je dient bijgevolg ook een opstartherstel toe te passen ( wellicht omdat je opstartbestand op de 1ste partitie aanwezig was )
pas als je vanaf de 1ste partitie kunt opstarten verwijder je de 2de partitie ....

**persoonlijk heb ik bovenstaande toegepast gehad en ik moet je op voorhand verwittigen het is niet zo simpel als dat het lijkt ...ook werd dit dus toegepast op een Niet UEFI bios Systeem.
**indien jij dus een UEFI bios heb durf ik in feite zelfs niet er aan te beginnen .**
 
Is het misschien beter om de hele computer schoon te maken en de hele harde schijf te formatteren en alles er op nieuw op te zetten? ik kan zo een backup maken en ik heb natuurlijk mijn Linux Mint 17.1 nog wel op een stick staan, deze laptop heeft nl geen cd/dvd speler dus ik moet alles met usb sticks doen
 
vraagje je bent dus in het bezit van de licentie code ....is dit dezelfde als deze van de corrupte Windows ..
indien zo dan is het ook normaal dus dat je registratie niet lukte !
*het zou in dat geval inderdaad beter zijn om schoon schip te maken en opnieuw te beginnen ...
 
vraagje je bent dus in het bezit van de licentie code ....is dit dezelfde als deze van de corrupte Windows ..
indien zo dan is het ook normaal dus dat je registratie niet lukte !
*het zou in dat geval inderdaad beter zijn om schoon schip te maken en opnieuw te beginnen ...

Ja dat is dezelfde als de corrupte W 8.1

Dan ga ik binnenkort maar eens mijn hele computer leeghalen compleet formatteren en alles opnieuw installeren.
 
succes ermee..
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan