• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Info Mededeling

A

Abraham54

Gast
7 augustus 2007 vond ik hier een community, welke oorverdovend bruiste en ik heb mij dan ook meteen aangemeld.
Morgen is het 7 augustus 2020 en van die oorverdovende en bruisende community is niks meer over.

Ik heb mijn best gedaan, anderen weten het altijd beter.
Met als gevolg, dat er helemaal niks gebeurt.
Als Admin had ik hier eerder leuke ondersteuning vanuit de beheerderskant, maar dat is thans grotendeels opgedroogd.
Mede daardoor hebben zich dingen achter mijn rug om gepeeld en werd de informatie daarover via een lid hier verspreid.
Daarom neem ik vanaf morgen een sabbatical, om te kunnen evalueren wat ik goed en niet goed heb gedaan.
 
Dat is jammer, Abraham!
Je hebt mij in ieder geval altijd goed geholpen. En ja, er waren wat kort door de bocht opmerkingen door anderen (in de stijl van: "Nou, dan gebruik je toch andere software"), maar ik kan natuurlijk niet weten hoe het er achter de schermen aan toegaat.
Gelukkig ben ik "in een piep" op het andere forum... ;)
Het is nu hèt moment om een sabbatical te houden: parasol en hoed op, drankje en een schaal knabbels erbij...
See you on the other side!
 
Abraham54, dit is zeeeer spijtig, ik ben altijd goed geholpen geweest door jou
we gaan uw hulp zeker missen
 
Bruisende community's zijn een aflopende zaak, tegenwoordig doet men het liever via Facebook en dergelijke, 40 man die door elkaar de grootste onzinnige antwoorden roepen.
Geef mij maar een forum.
Ik snap een beetje hoe je je voelt, ben ooit voorzitter/admin geweest van Helpmij en ook ik heb een tijd sabbatical gehouden (van 6 jaar :eek:) zelfs niks met computers gedaan anders dan er achter werken als het noodzakelijk was (geeft wel heerlijke rust)
Soms is het goed om even rust en afstand te nemen, ik wens je dan ook veel rust toe.
 
Dat is inderdaad niet leuk Abraham54. Je zet je tot en met in, en dan hoor je via geroddel hoe de werkelijkheid is.

Ik zeg altijd maar als troost, dat zegt meer over die andere dan over je zelf.

Verstandig dat je afstand neemt, en gaat nadenken, kan ik hier nog wat betekenen!
 
Het is niet echt duidelijk wat het probleem nu werkelijk is, indien problemen met de leiding (welke?), praten kan een hoop verhelpen.

Aan de andere kant, 24/7 met dit soort fora bezig zijn kan ook stress geven.

Denk ook dat je de enige bent die hier de mensen met geïnfecteerde machientjes kan en wil helpen.
 
Vergis je niet, het vergt ontzettend veel inzet en vrije tijd, om een dergelijk forum draaiende te houden. t'is allemaal op vrijwillige basis, maar wel tijdrovend, want je moet, wilt, er zijn voor computer problemen die anderen onder vinden. Een forum is leuk, om het vol te houden is een hele uitdaging!
 
Hallo Abraham54, soms is het goed om alles op een rijtje te zetten, ik heb dat zelf in het verleden ook gedaan, dit kan goede inzichten geven. Geniet van je sabbatical, wij zullen het forum beheren in jouw afwezigheid, daar hoef je je dus geen zorgen over te maken.
 
Ja Ron, ook Corona maakt meer kapot dan je lief is. Die crisis draagt namelijk flink bij tot het uit elkaar spelen van groepen, je ziet het overal. En het voelt wat mij betreft als 'by design'.
Misschien ben ik er nog als je terug komt. Tot dan, neem het er van.
 
Vergis je niet, het vergt ontzettend veel inzet en vrije tijd, om een dergelijk forum draaiende te houden. t'is allemaal op vrijwillige basis, maar wel tijdrovend, want je moet, wilt, er zijn voor computer problemen die anderen onder vinden. Een forum is leuk, om het vol te houden is een hele uitdaging!
:laughing:
Heel goed gesproken jongeman ,bijna een echte Politicus 👍
 
Beste Abraham54,,

Je hebt de afgelopen jaren veel voor dit forum betekent, en doet dit nog steeds, dat je nu even een sabbatical neemt is goed te begrijpen.

Geniet van de rust die je dit zal geven. In jou afwezigheid zal de rest van het team een oogje in het zeil houden en goed voor dit forum zorgen.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan