• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Media speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

oakens

Vaak hier
Lid geworden
5 jul 2004
Berichten
874
Waarderingsscore
0
Ik kijk normaal gesproken mijn gedownloade films via de laptop met BSPlayer, al dan niet met een tv kabel gekoppeld aan de tv. De BS Player speelt mijn externe ondertiteling dan automatisch af met de bijbehorende film.
Nu denk ik erover om een media speler met harde schijf aan te schaffen om zo mijn films via de tv te bekijken. Maar ik vroeg me af hoe dit dan gaat met een externe ondertiteling. Wordt deze dan ook automatisch afgespeelt bij de film of moet deze er echt ingebakken worden. Heb al flink wat gegoogled hierover maar kan er nergens iets zinnigs over vinden.
Iemand enig idee?
 
1 week later, 62 viewers en niemand die een antwoord weet :huh:
 
Jawel ik weet het antwoord, echter ivm feestdagen niet veel online...

De meeste mediaspelers spelen gewoon de .srt (of andere) subtitle bestanden af.

Dit zou ik wel voor aanschaf controleren of DIE speler dat ook doet.

Enkel dus het bijv. avi bestand en .srt bestand in dezelfde map zetten met exact dezelfde naam.

Kijk eens op Hardware.info en zoek dan op mediaplayers. Daar krijg je een goed overzicht van wat er te koop is en wat de functies/mogelijkheden op zo'n ding zijn.
 
Thanks :agree:

Die wat ik wil blijkt het inderdaad te kunnen. Goed site verder om info te vinden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan