• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

MediaMonkey: mp3 niet toegankelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erick

Gewaardeerd
Lid geworden
17 mei 2007
Berichten
1.359
Waarderingsscore
3
Ik wil MediaMonkey gebruiken als mp3-player op mijn laptop omdat het een fijne synchronisatie heeft met de app op mijn telefoon. Het programma geeft echter aan dat sommige mp3's niet toegankelijk zijn (en niet afgespeeld kunnen worden of gesynchroniseerd kunnen worden). Dat verbaast mij, want diezelfde mp3's zijn wel af te spelen in bijvoorbeeld de Windows Media Player.

Iemand die hier ook ervaring mee heeft, of weet waar het aan kan liggen?

Erick
 
Beter exact de foutmelding hier weergeven, en misschien ook welke telefoon als die als afspeelapparaat gebruikt wordt en die fout geeft.
Kan te maken hebben met bestandsnamen. Als je exact weet om welke MP3 het gaat, hernoem hem eens in iets simpels met alleen letters van het alphabet en probeer.
 
Hoi Erik,

Bedankt voor je reactie. Het is de laptop Samsung Notebook die de melding geeft wanneer ik de nummers naar mijn telefoon wil synchroniseren.

De exacte melding: Afspelen mislukt: "music/liedje.mp3" is niet toegankelijk.

Je tip voor de bestandsnamen heb ik gecontroleerd, maar er zijn nummers met langere namen die wel gesynchroniseerd worden. Fijn dat je meedenkt!
 
Het gaat niet (alleen) om de lengte, maar om de gebruikte karakters in de bestandsnaam. En dat is soms afhankelijk van het merk/type telefoon of OS op het apparaat.
 
Mijn OS is Windows 10. Net als mijn laptop is mijn telefoon een Samsung A7.

Klopt wat je zegt over de karakters, ik heb de nummers eens met elkaar vergeleken. Daar kon ik geen specifiek karakter (of enkele) uithalen die de oorzaak konden zijn.

Als ik de map met liedjes via de verkenner op de telefoon zet, spelen de liedjes overigens gewoon af. Alleen heb ik dan geen playlist. Dus het zit in het in Media Monkey for Windows, denk ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan