hallo Thomaspie
*het kan aan de
codecs liggen, dat je diegene die je nodig hebt voor dat videobestandje niet hebt,
*Er gaan ook heel wat expres verkeerde en
corrupte files rond, wschl om mensen te "straffen" voor het downloaden via P2P. Er zijn mensen die zo'n mislukte (geen geluid, geen beeld, gekras, een vreselijk irritant geluid ipv muziek..) bestanden dan in hun shared folders laten staan (of gewoon vergeten die te wissen) en dat anderen ze dan downloaden en eveneens met de gebakken peren zitten, etc...
maar laten we positief blijven :lol: en de optie "probleem = de benodigde
codecs" nemen :
---> heb je het al geprobeerd af te spelen met een andere (gratis) player dan de mediaplayer? bv. de
zoomplayer (homepage
hier ) ,
divx-player, evtl
BS-player , ...
---> er bestaat een (gratis) progje ("gspot") om erachter te komen welke codec je nodig hebt voor dat specifiele videobestand
HIER en
HIER! info en evtl download)
Met dit progje kan je het videobestand openen en vervolgens krijg je te zien met welke
compressor-
decompressor (codec) de film is gemaakt) en zodoende zou je kunnen gaan voor het downloaden (bv via google) van de "
losse codecs" (bv
Divx 5 pro (bij free aldaar), Xvid, ... )
of kijk of hij
HIER tussenstaat
---> OF je kan ook een "
all-in-one" pakket nemen, bv "KaZalite codec pack" (de bekendste)
(quote Frankw)
k-lite codecpack My Webpage
(er bestaan ook een nimo-all cidec pack, maar die zit meende ik vol spyware, zou je systeem onstabiel maken,... dus die beter niet nemen)
HIER nog info en hulp voor codec-probleem (ik kreeg geen directe link, dus op de site die je krijgt --> vanboven in blauwe balk "kazaa" nemen en dan in dat submenuutje "hulp", dan "Ik heb een film gedownload, maar ik heb geen beeld en/of geluid"
succes!
------------------------------------------------------------
woohow, kheb de volle 100 % met je poll ! jackpot!