• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Medion Akoya start niet meer op na Windows update

Status
Niet open voor verdere reacties.
succes ermee ...
in feite mag je nu niet meer tegen problemen aanlopen ...
 
jij zei ik heb deze gevonden bij AlleKabels.nl das raar want ik zie deze daar niet vermeld staan ...je bedoeld toch niet de Micro USB OTG kaartlezer want deze heeft volgens ik kan zien géén female usb 2.0 poorten
 
ik hoop dat je dan deze heb aangekocht bij AlleKabels...
 
en is het je onder tussen gelukt ...ben dus benieuwd.
 
De juiste USB OTG 2-Poorts hub van AlleKabels is ontvangen en uitgetest.
Extra voeding aangesloten.
Toetsenbord en Stick aangesloten: enkel toetsenbord werkt.
Enkel stick aangesloten: Setup start op (maar natuurlijk zonder toetsenbord)
Conclusie: elk afzonderlijk werken ze wel, maar samen doet enkel het toetsenbord het nog.

Ik zal dus toch de hub bij Ali nog eens bestellen. Dit is duidelijk een ander type. Misschien lukt het daar wel mee. Maar dat testen zal dus maar voor binnen enkele weken zijn.
 
Ondertussen ook getest of de USB OTG 2-Poorts hub wel naar behoren werkt.
Twee USB-sticks aangesloten aan mijn smartphone en dan via Total Commander en de USB-stick plugin verbinding gemaakt. Ik zie dan inderdaad de twee USB-sticks op mijn smartphone en kan er zowel van als naar schrijven.
Dus 100% zeker dat het toestelletje OK is.
 
welke heb je besteld is dit deze van bericht 23..je zegt extra voeding aangesloten ...deze moet vervolgens 5v kunnen geven...ik heb deze uit bericht 23 besteld en morgen leveren ze deze .
 
ik heb juist contact gehad met Teun van AlleKabels en deze zegt dus dat het voldoende is om een micro usb kabel aan te sluiten als voedingskabel zo eentje als hier dus ...
 
Langs deze weg wil ik graag laten weten dat het herinstalleren van de Medion Tablet gelukt is!
Wel nog een ander USB-OTG hubje gebruikt van Hama.
Resetten naar de fabrieksinstellingen wou ook niet lukken maar het herinstalleren van een volledig nieuwe Windows 10 Fall Creator versie is perfect gelukt. Het Android gedeelte blijft wel onbruikbaar maar dat is in dit geval niet zo belangrijk.
Ik wil iedereen en in het bijzonder EMI danken voor al de moeite en de goede raadgevingen.
Ik bijlage heb ik heel de herstelprocedure bijgevoegd voor het geval iemand deze nog zou kunnen gebruiken.
 

Bijlagen

  • ResetMedionAkoya (180226).pdf
    127,7 KB · Weergaven: 18
Goed om te horen dat het is gelukt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan