• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Meerdere bestanden openen met een batch file

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ernst.A

Nieuw lid
Lid geworden
19 aug 2019
Berichten
15
Waarderingsscore
3
Hallo zoals de titel al zegt, ik krijg het niet voor elkaar meerder programma’s te openen met een batch file.
Het eerste programma werkt wel en pas na afsluiten hiervan gaat het volgende programma opstarten.
Ik wil deze programma’s graag tegelijkertijd kunnen opstarten en gebruiken.
Ik denk dat ik iets over het hoofd zie, zoals “ toepassen o.i.d. Maar tot op heden is dat nog net gelukt.
Iemand misschien een tip voor mij?
Met vriendelijke groet,
Ernst.A
 
Ik ben een beetje stoef in dit spul geworden, maar probeer de opdrachten te starten met 'start'.
dus b.v.

@echo off
start explorer
start notepad
 
Is ondertussen gelukt, na echo off start en een pad instellen.
Tussen de verschillende programma’s een time-out, zodat de programma’s die dat nodig hebben, na elkaar opstarten en de tijd hebben om sommige parameters te laden.
Bedankt voor het mee denken.
 
Gelukt dus.
Pad is meestal wel, en soms niet nodig, vandaar voor het gemak padloos in mijn voorbeeld.

Graag gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan