• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Probleem Melding "always on display" niet zichtbaar

Probleem

Erick

Gewaardeerd
Lid geworden
17 mei 2007
Waarderingsscore
7
Op een Samsung Galaxy heb ik de app "AOD Notify Pro" geïnstalleerd zodat altijd zichtbaar is wanneer er een melding (bijv. Whatsapp bericht) is binnengekomen. Deze melding is echter niet zichtbaar wanneer de telefoon in de standby functie gaat. Juist dan zou de melding vanuit de app toch ook zichtbaar moeten zijn? Dan kun je namelijk in een oogopslag (en in het voorbijgaan) zien of er nieuwe meldingen zijn. Nu moet ik eerst het scherm activeren.

Waar kan het aan liggen dat de melding toch niet zichtbaar is? Ik heb de weergavetijd van de melding al op de hoogst mogelijke stand ingesteld.

Kijk eens bij de energieinstellingen van Whatsapp. Staat daar wel bij ingesteld dat hij ook op de achtergrond actief mag blijven (als ik het goed herinner)?
Er staat dan ook een waarschuwing bij dat als je dat activeert dit meer stroom kan kosten, maar dat is ook de bedoeling.

Ik heb bij de instellingen van Whatsapp gekeken bij 'Opslag en data' en 'Meldingen' gekeken maar niet iets in kunnen vinden waar te maken had met het energieverbruik en het actief zijn op de achtergrond. Heb ik iets over het hoofd gezien? En zo nee, waar zou ik nog meer aan kunnen denken?

Ik heb bij de instellingen van Whatsapp gekeken bij 'Opslag en data' en 'Meldingen' gekeken maar niet iets in kunnen vinden waar te maken had met het energieverbruik en het actief zijn op de achtergrond. Heb ik iets over het hoofd gezien? En zo nee, waar zou ik nog meer aan kunnen denken?
Je moet daarvoor kijken via de instellingen van de telefoon, dan apps en daar WhatsApp kiezen.
Hier vind je verschillende opties om aan te passen.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan