• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Melding compatibiliteit

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredjeh

Enthousiast
Lid geworden
4 apr 2013
Berichten
2.981
Waarderingsscore
38
Krijg na de herftstupdate iedere keer bij opstarten deze melding, klik deze weg door "alle meldingen wissen" maar staat daar telkens terug als de computer opnieuw wordt opgestart.
Hoe krijg ik deze melding weg?
5bb9bd970af04-melding.jpg
 
Hm. Hier geen probleem met 1809 en Ccleaner. Althans voor zover ik gemerkt heb. Ga nu toch echter wat beter kijken.
Zelf zegt Ccleaner dat hij alles verwijderd heeft en vindt bij een nieuwe scan niets meer.
 
Heb nog niks geïnstalleerd, stond op mijn desktop en is verwijderd geweest door update, maar krijg steeds de melding, heb hem nog niet opnieuw geïnstalleerd.
 
Geen problemen, niet op desktop en 2 laptops. CCleaner werkt overal normaal, heb nog geen weet van andere programma's. Een van mijn laptops starte niet meer op na windows update. Backup teruggezet en update overgedaan en werkt nu normaal.
 
Heb CCleaner opnieuw geïnstalleerd, maar melding blijft!
 
Mss zit het hem niet in Ccleaner maar in de Windows update. Mss moet je die terugdraaien. Microsoft heeft hem niet voor niets weer teruggenomen. Los daarvan schijnt het vaker voor te komen dat een update niet goed loopt en je die opnieuw moet installeren.
 
Heb anders tot nu geen enkel ander probleem ondervonden, ga nog wachten van een image terug te zetten.
 
Melding verdwenen na update deze morgen.
 
Ook hier een probleemloos en als vanouds werkende v5.47.6716 Ccleaner.
Windows 10, 1809, 17763.55
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan