• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Melding over NFC tag

Status
Niet open voor verdere reacties.

RazendeRoeland

Bekend gezicht
Lid geworden
12 nov 2006
Berichten
173
Waarderingsscore
1
Sinds een paar weken heb ik een andere smartphone. Een Nokia 3.4. De laatste dagen krijg ik regelmatig een melding "no supported application for this NFC tag". Wat betekend deze melding? Waarom krijg ik deze melding? en hoe kan ik deze melding voorkomen?

Al vast bedankt voor jullie meedenken en eventuele antwoorden.
 
In het geval dat je NFC (Near Field Communication) niet gebruikt, denk hierbij aan betalen met je smartphone of via NFC bestanden overdragen, dan kun je het gemakkelijkst ervoor kiezen om NFC uit te zetten.
Vermoedelijk kom je iedere keer dicht in de buurt van een ander NFC aparaat waardoor je deze melding krijgt.

Hier vind je de gebruikershandleiding van de Nokia 3.4, op bladzijde 29 zie je hoe je de instellingen van NFC kunt veranderen.

Gebruikershandleiding Nokia 3.4
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan