• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Melding voor computer afluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hendricus1

Nieuw lid
Lid geworden
17 jan 2016
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik heb een vraag: Hoe kan je instellen/programmeren dat als je je computer wilt uitzetten, dat je nog een melding krijgt met bijvoorbeeld de vraag: Weet je zeker dat je de computer uit wilt zetten? Met uitzetten bedoel ik op de uit knop van de computer drukken en niet eerst naar start gaan en dan op afsluiten te drukken.

Het liefst wil ik het zelf programmeren, niet ervoor een programma installeren, want ik vertrouw die programma's niet.
 
Mij ontgaat het nut van die extra klik.
Als ik mijn notebook wil afsluiten, dan wil ik niet nog een contra vraag beantwoorden.

Vraag: duurt het opstarten van jouw PC soms erg lang?
 
Mij ontgaat het nut van die extra klik.
Als ik mijn notebook wil afsluiten, dan wil ik niet nog een contra vraag beantwoorden.

Vraag: duurt het opstarten van jouw PC soms erg lang?


Ik mijn computer altijd met een netwerk kabel aangesloten op een powerline die in het stopcontact moet. Normaal zit die in de printer, maar als ik de PC wil gebruiken haal ik de powerline uit de printer en schakel hem aan aan de computer. Als ik dan mijn computer afsluit, vergeet ik bijna altijd om het ding weer terug te zetten met als gevolg dat ik niet kan printen. Het lijkt me dus handig voordat ik de PC afsluit een melding te krijgen om dat ding terug te zetten.

Op je vraag of mijn PC soms erg lang opstart is mijn antwoord: Bijna nooit, maar heel soms duurt het een tijdje voordat die opstart.
Waarom heb je die vraag?
 
Zet er een switch tussen, kan de pc uit en de printer kan gebruikt blijven worden....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan