• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Meldingen dat apps niet reageren op mobiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gewaardeerd
Lid geworden
16 jun 2008
Berichten
1.201
Waarderingsscore
1
Ik heb een Samsung Galaxy en die is uit 2013. Als ik op mijn telefoon wil kijken terwijl die al een tijdje aanstaat, krijg ik heel vaak de melding: google play reageert niet, YouTube reageert niet, whatsapp reageert niet. Of wat voor apps dan ook. Het zijn elke keer weer andere apps waar ik melding van krijg. En ik heb ze niet eens aangeraakt! Hoe kan dat en wat kan ik ertegen doen?
 
Wat voor Android versie heb jij erop staan?

Ik denk dat jou telefoon oud wordt en moeite heeft om met de apps van deze tijd mee te komen.
Het enigste wat zou kunnen werken is de telefoon naar fabrieksinstellingen zetten.
Maar dan moet je wel alle bestanden back-uppen en alle apps er weer opzetten.
Ook is dan de vraag hoe lang het probleemloos blijft werken.
 
Het modelnummer is: GT-S7560
De Android versie is: 4.0.4.

Wil je de volgende gegevens ook hebben?
Baseband versie
Kernelversie
Buildnummer
 
Dat is al een hele oude versie.
Veel apps ondersteunen nog maar tot Kitkat 4.4 Je zou hem nog terug kunnen zetten naar fabrieks instellingen.
Maar ik denk dat je beter voor een andere telefoon kunt kijken.
 
De telefoon is al wat ouder, de garantie is al verlopen. Misschien moet je eens kijken naar een Root. Dit zodat je de mogelijkheid krijgt alle bloatware van Samsung te verwijderen.
 
Ik vraag mij af of dat gaat helpen.
Want de versie die Ts gebruikt wordt door veel apps al lang niet meer ondersteund.
Zeker apps zoals WhatsApp en YouTube worden steeds zwaarder en uitgebreider.
De meeste apps ondersteunen alleen nog vanaf Kitkat of terwijl 4.4.
 
Uit ervaring weet ik dat het helpt al die rommel te verwijderen. De processor is daar dan in elk geval niet meer mee bezig. Neemt niet weg dat je gelijk hebt dat bepaalde apps niet meer worden ondersteund.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan