• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Mensen zonder creditcard en met een uitkering kunnen geen Apple TV plus nemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

danny53

NCF Speciaal
Lid geworden
28 dec 2015
Berichten
118
Waarderingsscore
8
Ik probeer mij aan te melden voor Apple TV+, er wordt om creditcard gegevens gevraagt, ik voer de creditcard gegevens in van mijn Prepaid creditcard, maar krijg voordurend:

Debit cards are not supported for verification.

In het Engels of nog vreemder in het Portugees.

Ik weet zeker dat de gegevens juist zijn. Een reguliere creditcard kan ik niet krijgen omdat ik niet door de BKR toetsing heen kom. Als ik het goed begrijp kunnen mensen zonder creditcard en met een uitkering dus geen Apple TV Plus abo nemen?
 
Laatst bewerkt:
Welke prepaid creditcard heb je dan, hier is maar 1 card geschikt voor Apple pay.
 
Visa World Card Prepaid, en moet het voor Apple Pay geschikt zijn dan? (er is toch geen Appler Pay nodig voor Apple TV+ neem ik aan?)
 
Wat jij hebt is geen echte creditcard en de melding is duidelijk:
Debit cards are not supported for verification.
Oftewel, prepaid kaarten zijn niet gesupport voor verificatie. Misschien omdat ze garantie willen hebben dat ze geld kunnen afschrijven?
Maar het is iets typerend voor Apple. Als je bijv. extra ruimte wilt kopen in iCloud schijnt dat tegenwoordig ook alleen nog maar per maand via Creditcard te kunnen. Alleen mensen die al jaaropslag hebben (dus per jaar betalen) kunnen dat nog houden.
En iDeal kennen die Amerikanen niet.

Kijk anders eens bij N26, gratis bank met creditcard. Alleen weer lastig als je een soza uitkering hebt, gaan ze daar weer over zeuren.
Of misschien kun je hier (klik) iets mee?
 
En iDeal kennen die Amerikanen niet.

Wat een onzin reden. AliExpress bied ook iDeal aan.
En de Nederlandse McDonalds bied ook de McKroket aan.

Aanpassen aan de markt noemen we dat. Maar blijkbaar bij Apple niet.
 
Apple is nu eenmaal Apple en wil alles op zijn manier hebben, ook de betaalmogelijkheden!
Ik denk dat die strategie niet onbelangrijk is, gezien de enorme schuld die de Amerikaanse consumenten hebben.
 
En iDeal kennen die Amerikanen niet.
Ik betaal nu mijn I cloud met I deal en dat is nu dus wel degelijk mogelijk bij Apple.
Vroeger liep ik tegen het zelfde probleem aan als topic starter.
Maar dat heb ik nu niet meer; ik heb pas nog mijn 50 Gb naar 200 ge update en heb dat met mijn I Phone gedaan, en zag tot mijn verbazing dat er nu I deal bij stond dus heb dat meteen aangepast en het werkt nu prima met zowel betalen (dus limit verhogen) als uitbetalen mijn muziek spellen of abo laten aftrekken. Allemaal in een paar klikken saldo verhogen en geen omkijken naar abo zolang er maar genoeg opstaat.
Gr.
Pred..
 
Ik betaal nu mijn I cloud met I deal en dat is nu dus wel degelijk mogelijk bij Apple.
Dan moet ik eens gaan kijken of ik het voor mijn kennis nog kan wijzigen. Verleden jaar was het uitsluitend mogelijk via automatische afschrijving van een Creditcard. Dus dan hebben ze dat echt pas recent veranderd.
Bedankt voor de tip!
 
Wat een onzin reden. AliExpress bied ook iDeal aan.
Dat is geen onzinreden. Om iDeal te kunnen gebruiken moet je een Nederlandse bankrekening hebben want dat is een puur Nederlands gebeuren. Niet Europees dus.
Een Nederlandse bankrekening kost ook weer geld. En daar komen dan nog eens transactiekosten bovenop, en dan moet je in Duitsland weer iets anders hebben want daar kennen ze geen iDeal.
Dat zou te kostbaar gaan worden voor bedrijven, dus het is vrij logisch zelfs.

Echter.... Heb je geen Nederlandse bankrekening, dan zul je het via een "tussenpersoon" moeten gebruiken zoals bijv. Mollie Payments en daar zijn kosten aan verbonden. Bij hun is dat momenteel € 0,29 per transactie.
Je zult dus veel meer buitenlandse bedrijven tegen komen die dat niet gebruiken.

Er zijn buitenlandse bedrijven zoals Aliexpress die hier ook gebruik van maken. Ook nog niet zo relatief heel lang hoor, pas enkele jaren. Reden: Er wordt enorm veel door Nederlanders gekocht en dan verdien je de kosten wel weer terug.
Schijnbaar heeft Apple inmiddels ook ingezien dat ze gewoon veel meer kunnen verdienen als ze iDeal gebruiken want dat heeft elke Nederlander. Een Creditcard hebben er veel weiniger.

Anyway, schijnt nu dus wel via iDeal te kunnen lezen we net, misschien kun je er op die manier ook nog gebruik van maken dan.

Het zou wel een stuk fijner zijn als iDeal gewoon een soort standaard voor alle banken in heel Europa zou worden.
 
Hierbij een bewijs toegevoegd dat je nu wel degelijk met i Deal kan betalen en de andere betaalmethode die er mogelijk zijn met een Apple account.
Gr.
Pred..Schermafbeelding 2019-11-11 om 13.23.55.png
 
Nou dan moet dat toch ook met AppleTV kunnen op een of andere manier, toch?
 
Lijkt mij ook Richard, al heb ik dat zelf niet in gbr maar alles van Apple gaat over dezelfde lijn met betalingen Apple ID / I tunes / I cloud account maar voor i deal dan wel met een ios vanaf 12.2 .
Gr.
Pred..
 
Goeie support ook die Apple, Geen facebook, geen chat, alleen maar telefoon en een email formulier met een teken limiet van 250 tekens. :( Die alleen te bereiken is met veel clicks.
Sorry dat doen ze bij Microsoft toch echt veel beter, die hebben gewoon Facebook en ook een chat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan