• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Messenger

• Onderwerp starter Onderwerp starter nano
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
N

nano

Gast
hey mede forum leden..

Ik heb de laatste tijd dat als iemand mij toevoegd aan MSN ik niet meer die pop-up krijg of ik um wil accepteren ja of nee.. dit gebeurd automatich..

Ik heb nu al een paar keer gehad dat vreemde mensen met me binnen te praten die niet in mijn lijst staan..

Iemand een iedee hoe dit op te lossen, of is het een buggie in msn 6.2

als je in je persoonlijke instellingen naar privacy en dan vanonder moet je aanvinken waarschuw mij als contactpersonen mij toevoegen aan hun contactpersonen lijst.

voil?

heb net hetzelfde ... al maanden :angry:
al vanalles geprobeerd bij instellingen, het "werkt" gewoon niet :angry:
erg vervelend. :ph34r:

dacht ook aan bug maar dan zou je daar ondertss toch al meer van gehoord moeten hebben? (k dacht datk de enige was :rolleyes: ) want dat is nu toch niet "zomaar" een bugje.. :ph34r:
heb er al vervelende situaties mee meegemaakt :angry:

bedankt voor je reply anja..

Ik heb er even gekeken en hij stond al aangevinkt :huh:
Mag niet echt baaten dat vinkje dan..

Jij ook al kinkgpin.. zou het met msn 6.2 zijn
Met msn 6.1 heb ik er nog nooit last van gehad..
Tis wel heel irri idd, zeker met ook op de aankomende SPIMM :ph34r:

Ik ga zo wel even opzoek naar een e-mail adress van de gasten van messenger, kijken of ik ze een mailtje kan sturen om het probleem op te lossen.

Done.. :D

Heb effe die gasten ge-mailt, zou binnen 24 uur resopnce moeten krijgen..
Effe afw88 dus maar ;)

ik heb ook ooit is een mailtje naar gestuurd omdat ik toen een probleem had, twee dagen later antwoorden ze, ik was intussen da mailtje al vergeten en had het zelf gevonden, nooit nog iets van gehoord <_<

En... ja hoor, vandaag een mailtje terug gehad van de support van MSN :D :D
Heel netjes van die gasten.

Hello Nano,

Thank you for writing MSN Messenger.

I understand you are having an issue with people added in your list with being prompted to accept or decline despite making the proper settings on the privacy tab. Please accept my apologies.

Grtz, to further analyze your issue, I would like to verify if there is a third party (non-Microsoft) software installed in your system, such as Messenger Plus.

It is possible that a third-party (non-Microsoft) software was downloaded onto your computer without your knowledge, and is running scripts against the NET Messenger service. MSN has investigated reports that some third party add-in applications are causing the MSN Messenger application to override your settings.

In order to experience the best performance with MSN Messenger, you should uninstall third party MSN Messenger add-in applications you have installed which may be causing stability issues and report these issues to the third party application vendors.

However, your issue may be caused by a setup/configuration defect. It would be better if you close all applications, restart your computer, and then manually reinstall the MSN Messenger program.

Here's what I want you to do:

>>> Delete your current version of MSN Messenger

1. Click "Start", click "Run", and then type %temp% (the word "temp" with percent signs in front of the "t" and after the "p"). A window will open and display your temporary files directory.

2. On the "File" menu, click "Edit", and then click "Select All".

3. When all files are selected, press DELETE. If a message box appears stating "Are you sure you want to send "file" to the Recycle Bin", click "Yes".

4. Close the temporary files window.

5. Click "Start", click "Search, and then click "For Files or Folders".

6. In the search box, enter "SetupDL.exe", and then press ENTER.

7. Delete any files that appear in the search results.

With these steps, you should have uninstalled all previous versions of MSN Messenger.

Then, re-attempt to download the program.

>>> To manually update MSN Messenger

1. Go to: http://messenger.msn.com/Download/OS.aspx

2. When prompted, select "Save to disk" and save the Messenger installation program to your desktop. This will be called "SetupDL.exe".

3. Click "Start", click "Run" and then do one of the following:
- If you are running Windows NT, XP, or 2000:
- Type "cmd" (without the quotes)

4. Click "OK".

5. In the command prompt, do the following:
- Type (without the quotes) "cd", press ENTER, type "set temp=c:", and then press "Enter".
- Type "%temp%" and verify the setting is to c:.

Note: You will receive an error message stating "'c:' is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file" if you are already in the c: drive. This is normal.

6. Drag "SetupDL.exe" into the command prompt. You should see the file automatically entered as: c:windowsdesktopSetupDL.exe

7. Press ENTER. Installation should then begin.

8. At the command prompt, type "exit" and then press ENTER.

The setting change you made will now revert to the original behavior.

Nano, we appreciate your patience and continued support of MSN Messenger. Should you have further concerns, please do not hesitate to write back or you may opt to use our on-line help located at: http://messenger.msn.com/help

Sincerely,

Joel
MSN Messenger Support

niet veel bijzonders dus.. mischien dan MSN Plus liep te klooten. Ik heb iig de instructies opgevolgd, nu alleen nog effe testen :)

Zou iemand mij toe willen voegen aan MSN om te kijken of het nu werkt ? Thnx :D

Grtz, NaNo

fijn :D bedankt NaNo!
ga'k ook eens proberen straks :D

bij mij was het wel al van voor de installatie van de plus :( ... is al een paar maanden
(heb overigens wel al rare dingen gemerkt met plus (en bij installatie zonder de sponsers ) )

was al toegevoegd ;)

:)

Heb het hier inmiddels gedaan, en het werkt (christoffer was zo vriendelijk het even voor me te testen :))..
Het zou kunnen dat msn-plus liep te klooien, heb ik er nu niet meer op staan.. zal um van de week weer effe installen om te testen of het probleem dan weer terug komt. ;)

wou hem verwijderen, de plus, (probl was al wel eerder dan sinds ik dat heb, maar er zijn meer rare dingen mee) maar .. dat begint hier al goed :angry: gaat niet weg via software - verwijderen :huh: enfin, ik ga hem wel wegkrijgen op andere manieren, maar het is toch niet normaal dat het zo niet gaat? :ph34r:

:)

heb ookal geprobeerd de plus weg te krijgen via software maar lukt ook ni

wat voor melding krijg je dan? bij software

keuze om te wijzigen of verwijderen, als je verwijderen pakt , komt een kadertje met
- voorkeuren verwijderen
- plugins verwijderen
en dan keuze annuleren of verwijderen
neem je verwijderen, gebeurt er nikske.

reden des te meer om hem te verwijderen. Hardnekkig spul :angry:

heb het iig al onschadelijk gemaakt. Nu integraal verwijderen nog maar kan nu niet rebooten, iets voor straks.. NaNo hoe heb jij het dan gedaan? veilige modus? kkan mss wel al wel eens via prompt, maar tis toch niet normaal dat het "gewoon" niet gaat :ph34r: :angry:

Kijk anders eens of het met dit progje gaat, klikkerdeklik de andere functies kan je beter niet gebruiken van dat porgramma zoals register en dubbelle bestanden. Maar er zit ook een functie in om geinsattlleerde softare te verwijderen.

heb ik.. er komt op dat het niet verwijderd kan worden en dat ik het later opnieuw moet proberen, ondertss de gewone messenger er ook afgegooid, noppes.mss gewoon rebooten nu en veilige modus, maar ik kan het nu niet proberen.

------------edit------------

ok, weg :) tnx. had outlook wel afgesloten ed, maar er stond ergens nog een outlookbericht open datk niet meer gezien, dat zal het vermoedlijk geweest zijn dan, waarom het niet meteen lukte en "probeer later opnieuw" etc zekers..
mn outlookgedeelte voor hotmail is wel engels geworden (inbox, bulk, ..) :huh:

(ps: ... "kinkgpin" ??
crazy.gif

:lol: ;) )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan