• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Microfoon werkt niet helemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

gravia

Nieuw lid
Lid geworden
24 jan 2013
Berichten
19
Waarderingsscore
0
Hallo,
Ik heb al een tijd een probleem met de post van mijn pc, en na afgelopen weekeind een gevecht aan te zijn gegaan met mijn pc (zonder succes) is mijn microfoon er mee uitgescheden. ik heb vanalles geprobeerd zoals de drivers opnieuw te installeren, de settings nagelopen. geen onverwachte mute knoppen, geen rare instellingen. alles staat zoals het moet staan. het rare (vind ik) is als ik op de realtek audio manager mijn speakers test van dezelfde headset dan gaan de lampjes van de microfoon in de mixer wel branden maar als ik gewoon praat gebeurt er niks.
kan iemand mij helpen zonder mij te vertellen dat ik aan de 8e headset dit jaar mag beginnen?
het is niet alsof ik rare dingen doe met mijn headsets maar het lijkt erop alsof mijn pc ze graag op eet
 
Update, de microfoon pikt alleen het geluid van mijn headset output op.
 
Heb je al eens gekeken of hij op een andere computer wel werkt?
Welke drivers heb je geherinstalleerd, alleen van de microfoon?
Zou ook kunnen dat de microfoon stuk is gegaan.
Maar hoezo heb je er al 7 stuk gehad?
 
Update: Na een aantal verschillende dingen te hebben geprobeert, waaronder ook jullie adviesen heb ik het opgegeven. een tijd later besloot mijn mic het maar weer te doen dus ik heb nog steeds geen idee wat het probleem is/was maar het is opgelost dank jullie voor de reacties!
 
Heb je al eens gekeken of hij op een andere computer wel werkt?
Welke drivers heb je geherinstalleerd, alleen van de microfoon?
Zou ook kunnen dat de microfoon stuk is gegaan.
Maar hoezo heb je er al 7 stuk gehad?
Ik heb er al 7 gehad omdat bij mij mijn headsets nogal de neiging hebben slechte qualiteit te zijn en dus stuk gaan met de geluidsmeuk die ik er mee uitvreet (ben wat geluidstechnisch)
 
Update: Na een aantal verschillende dingen te hebben geprobeert, waaronder ook jullie adviesen heb ik het opgegeven. een tijd later besloot mijn mic het maar weer te doen dus ik heb nog steeds geen idee wat het probleem is/was maar het is opgelost dank jullie voor de reacties!

Het blijft soms een raadsel waarom iets in 1 keer weer doet.
Hopelijk blijft het zo.
Geen dank!
 
Ik heb er al 7 gehad omdat bij mij mijn headsets nogal de neiging hebben slechte qualiteit te zijn en dus stuk gaan met de geluidsmeuk die ik er mee uitvreet (ben wat geluidstechnisch)

Misschien een goede koptelefoon halen, zal wel iets kosten maar dan kan het ook meer hebben :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan