• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Microsoft edge werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 162876

Gast
Hi,

Sinds de laatste update van windows 10 werkt ms edge op de laptop van mijn vriendin niet meer.
Ik heb de laptop terug gezet naar een herstelpunt voor de update maar edge werkt nog steeds niet.
Ik kan de browser wel opstarten maar vervolgens kan ik er niks meer mee en sluit het programma na ca. 1 minuut automatisch af.

Ook heb ik edge geprobeerd te resetten via volgende link:
Herstellen/resetten standaard instellingen Edge, Internet Explorer, Firefox, Chrome, Safari en Opera

Maar ook dit werkt niet.

Weet iemand raad?
 
Het is een beetje een gok, maar het kan zeker geen kwaad om het volgende te controleren:

Kijk op de laptop van je vriendin of Trusteer Rapport geïnstalleerd is. Zo ja, dan verwijderen.
Trusteer zit namelijk de Creators Update van Windows 10 in de weg, waardoor Edge niet meer gestart kan worden: Trusteer zit Creators Update Windows 10 in de weg

Hier info over de juiste manier om Trusteer te verwijderen: Trusteer Rapport verwijderen - Antimalware Software

Inderdaad, Trusteer conflicteerd met ms edge.
Ik heb het verwijderd en nu werkt het weer.
Bedankt voor de hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan