• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Microsoft Edge

Scarlet

Junior lid
Lid geworden
22 nov 2007
Waarderingsscore
0
Goedemiddag allemaal,

Elke keer als ik Microsoft Edge gebruik krijg ik bovenaan de volgende melding:

U gebruikt een niet ondersteunende vlag voor de opdrachtregel: --unsafely-treat-insecure-origin-as-secure. Dit resulteert in stabiliteits- en beveiligingsrisico’s.

Ik heb waarschijnlijk iets gedaan waardoor ik dat nu krijg, maar durf Microsoft Edge nu niet meer te gebruiken. Heb getracht het te herstellen, maar dat lukt nog steeds niet, want ik begrijp er helemaal niets van. Al die ingewikkelde taal, ik ben al helemaal geen tehneut, dus moeilijk, moeilijk.

Wie zou mij nu in begrijpelijke taal stap voor stap willen uitleggen hoe ik de boel kan herstellen, zodat ik daar weer veilig op kan internetten? Alstublieft in eenvoudige taal, want anders snap ik er niets van, ben al niet zo piep meer en a-technisch.
Bij voorbaat dank

Hallo,

Je kunt het ook zo oplossen (vertaald uit het Engels)

Tenzij u extensies gebruikt die specifiek om deze vlag vragen, raad ik u aan deze uit te schakelen.
Typ het volgende in de adresbalk en druk op enter
edge://flags

Zoek 'Extensies op edge:// URL's' in de lijst
selecteer uitgeschakeld in de vervolgkeuzelijst aan de rechterkant.

Hallo,

Je kunt het ook zo oplossen (vertaald uit het Engels)

Tenzij u extensies gebruikt die specifiek om deze vlag vragen, raad ik u aan deze uit te schakelen.
Typ het volgende in de adresbalk en druk op enter
edge://flags

Zoek 'Extensies op edge:// URL's' in de lijst
selecteer uitgeschakeld in de vervolgkeuzelijst aan de rechterkant.
ga het proberen en hoop dat het lukt, Aarie25. Dank voor je antwoord, stel het op prijs.
Precies gedaan, wat je hebt gezegd en het lijkt te zijn gelukt. Dankjewel, Aarie25. Je hebt me echt geholpen door alles zo duidelijk uit te leggen, ben je dankbaar, hoor. Ik zag wel geen URL's, maar dit stond ingeschakeld en dat heb ik uitgeschakeld. Dus hoop dat het goed is, want ik zie de melding niet meer.

Show autofill signatures.​

Annotates web forms with Autofill signatures as HTML attributes. Also marks password fields suitable for password generation. – Mac, Windows, Linux, Android

Laatst bewerkt:
Hopelijk dat dit blijft werken .
Maar het ziet er voor nu goed uit 😃

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan