• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Microsoft onedrive

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikkwav

Vaak hier
Lid geworden
17 jan 2008
Berichten
787
Waarderingsscore
6
Goede morgen heren.
Ik gebruik microsoft onedrive niet.
Ik heb toen via configuratiescherm>programma's>programma's en onderdelen microsoft onedrive verwijderd. Heb er achteraf spijt van.
Mijn vraag, is dit een correcte manier van verwijderen en indien ik in de toekomst dit programma alsnog wil gebruiken, kan ik deze dan opnieuw installeren?
Inmiddels heb ik begrepen dat er ook een mogelijk is om hem uit te schakelen in plaats te verwijderen zo als ik dat heb gedaan.
Graag uw advies in deze.
 
Hallo,

Ik log zelf gewoon online in.

Dus mocht je het ooit willen gebruiken kan het ook zo. Maar je kunt het ook altijd opnieuw installeren.
 
Jij gebruikt Windows 10?

Dan is er gerede kans dat OneDrive weer opnieuw geïnstalleerd wordt middels de Windows Update.

Ik heb OneDrive gedeactiveers via Taakbeheer > Opstarten.
 
Dan wacht ik op Windows Update. Als die opnieuw op mijn PC staat dan inderdaad via taakbeheer>opstarten deactiveren.
Ik gebruik Wondows 10 versie 1903.
 
je hoeft niet te wachten ..hier zie het installatie bestand om One drive opnieuw te installeren nadat je deze verwijderd heb .. *dit bestand komt direct van Microsoft .
11696
 
Emi bedankt, ik heb Onedrive inmiddels weer op de PC geïnstalleerd en via taakbeheer>opstarten gedeactiveerd.
Voorlopig gebruik ik Onedrive niet, maar mijn PC is weer compleet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan