brammie2
Gewaardeerd
- Lid geworden
- 23 nov 2012
- Berichten
- 1.552
- Waarderingsscore
- 0
Hallo,
Ik heb vorige maand office 365 via school gekocht, en hiervoor heb ik andere inloggegevens gekregen dan mijn gebruikelijke microsoft account. Toen ik office wou activeren kreeg ik na het invullen van het mail adres een scherm dat zei: "Hiervoor hebt u internet nodig" (foutcode 0xCAA30194). Vorige week heb ik het wachtwoord van mijn primaire microsoft account gewijzigd, en toen kwam ik erachter dat dit probleem verder zit dan alleen met office. Ik kan namelijk ook de gegevens van mijn microsoft account niet wijzigen. Dan zegt hij: "Er is iets fout gegaan" (foutcode x080190001). Toen ben ik wat verder gaan kijken en bijvoorbeeld de microsoft store kom ik ook niet meer in. Daar zegt hij: "Controleer de verbinding". (foutcode 0x80072EE7). Ik heb al een volledige scan gedaan met malware bytes en daar is ook niets uitgekomen. Hopelijk kan hier iemand me helpen.
Alvast bedankt!
Ik heb vorige maand office 365 via school gekocht, en hiervoor heb ik andere inloggegevens gekregen dan mijn gebruikelijke microsoft account. Toen ik office wou activeren kreeg ik na het invullen van het mail adres een scherm dat zei: "Hiervoor hebt u internet nodig" (foutcode 0xCAA30194). Vorige week heb ik het wachtwoord van mijn primaire microsoft account gewijzigd, en toen kwam ik erachter dat dit probleem verder zit dan alleen met office. Ik kan namelijk ook de gegevens van mijn microsoft account niet wijzigen. Dan zegt hij: "Er is iets fout gegaan" (foutcode x080190001). Toen ben ik wat verder gaan kijken en bijvoorbeeld de microsoft store kom ik ook niet meer in. Daar zegt hij: "Controleer de verbinding". (foutcode 0x80072EE7). Ik heb al een volledige scan gedaan met malware bytes en daar is ook niets uitgekomen. Hopelijk kan hier iemand me helpen.
Alvast bedankt!