• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Middelbare school stelt iPad verplicht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb al eerder berichten hierover gelezen.
Ook dus ook engels- en duitstalige.

Enerzijds ligt het digitaliseren van de lesstof zelf in de lijn der verwachtingen.
Anderzijds denk ik zelf, dat Apple dit ook aan het pushen is, om zo een nieuwe toekomstige groep Apple gebruikers te creren.
Want vergeet n ding niet uit het oog: alles wat je met iPhone en iPad doet komt Apple ook te weten.
Want met iOS5 onderhouden de apparaten continu contact met iCloud!

Wel vraag ik mij af, in hoeverre op die betreffende school de digitale lesstof nog in het Nederlands zal zijn?

Weetje:
een in China gemaakte iPad kost Apple 8 Dollar.
Apple strijkt zelf 150 Dollar van de verkoopprijs op.


Dat klopt want de hardware kost vrijwel niks...
Maar je betaalt in feite voor de naam "Apple"
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat klopt want de hardware kost vrijwel niks...
Maar je betaalt in feite voor de naam "Apple"
koop een merkloze tablet (met android) en maak er een appeltje op met de naam (apple sucks)
 
Ik weet niet hor, maar bijvoorbeeld een shirt kopen van g-star kost ook 60euro terwijl zij die laten maken voor nog geen 5. Daarbij betaal je ook om te laten zien dat je g-star hebt, dus waarom loopt iedereen dan te zeuren als Apple dit doet?
 
Mijn neefje heeft dit allang op zijn school :p Ipad werd 50% vergoed volgensmij

Edit: Wacht,.. Ik zag de start datum van het topic niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
pff vroeger toen ik op school zat (16 jaar geleden), het enige moderne wat er in mijn tas zat was een wetenschappelijke rekenmachine. Klasgenoten piste al in hun broek van opwinding als ik mijn cassette walkman met ingebouwde radio liet zien. Sinds een jaar of tien is op steeds meer scholen een grafische rekenmachine verplicht. En nu dus de iPad. Noem me maar ouderwets maar kunnen we gewoon niet terug naar het oude schrift, multomappen en passer, geodriehoek en het telraam.
 
Ja Martijn, de schooldirecteur zal dit niet graag lezen.
In China daar leert men op school nog zoals ik bijna 50 jaar geleden op school leerde. Potlood en papier , het telraam, geen rekenmachientjes enz..,
Daar gebruiken zelfs handelaars nog niet eens rekenmachientjes of computers.
Ze gebruiken en leren daar dus nog met het hoofd. Wij als westerlingen lachen met de chinezen, dat ze daar nog 50 jaar en meer achteruit zijn. Wat voor dommerrikken zijn dat ginder zeggen wij dan Wij gebruiken daarvoor allemaal een computer en wat nog allemaal.
Wie denk je dat de processors van een computer programmeert? dat zijn wel de Chinezen , die zo slim zijn om ons als westerlingen dom te maken.
 
Laatst bewerkt:
Hadden ze moeten bedenken toen ik nog op de middelbare zat. Hoeveel keren ik wel niet me mobieltje heb moeten inleveren.. haha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan