• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Might and Magic 7 Fixen

  • Onderwerp starter Smart Small Wolf
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Smart Small Wolf

Gast
Might and magic 7: For Blood and Honor opnieuw spelen wou ik altijd al doen, maar het wou niet werken. Dus heb ik
uiteindelijk de oplossing gevonden en besloten deze op NCF te zetten zodat jullie er ook baat bij hebben. Er is
altijd een kans dat deze fix niet werkt, maar in het merendeel van de gevallen zal hij wel werken.

[HAND]
Noot: Je kan best 1 poging doen, dan het spel proberen, als het dan niet werkt, nog een stap, enzoverder zodat je
geen onnodige dingen afzet. Je hoeft het patroon van stappen niet te volgen, je kan al deze dingen samen of apart
proberen.

Fix poging 1: Installeer Might and Magic 7, open de Configuration Utility en zet de graphics op Software 3D. Er is geen
mogelijkheid om Might and Magic 7 op hardware te spelen zonder een specifieke grafische kaart. Als je de readme van
Might and Magic 7 eens doorleest, zal je opmerken dat Might and Magic 7 maar een aantal specifieke grafische
kaarten ondersteunt, als je deze niet hebt werkt je game niet op Hardware ( doch zijn er geruchten van iemand die
hardware aan de praat kreeg m.b.v. de compatibility toolkit van Microsoft ).

Fix poging 2: Rechterklik op MM7.exe en zet in het tab compatibiliteit de 'uitvoeren in compatibiliteits modus'
knop aan, kies in het selectiemenu voor Windows 98/ME en duw op OK.

Fix poging 3: Vink bij de configuration utility 'Disable accelerated audio' of iets dergelijks aan.

Fix poging 4: Ga naar Start --> Uitvoeren en geef in DXDIAG. Ga naar de Sound-Tab, en zet de slider van Hardware
Sound Acceleration helemaal naar links ( wat dus betekent dat je geen Hardware Versnelling aan hebt staan voor je
geluid).

Fix poging 5: Gebruik de Windows Application Compatibility Tool.

Tip: Gebruik geen noCD patches, cracks, etc.. want dit zal haperingen en geen muziek als resultaat geven.[/HAND]

Veel plezier met deze fix!
Smart Small Wolf

Noot: Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele shade aan uw PC, installatie, of andere dergelijke dingen.



~~~~~~~~~~​

mod-edit : Omdat we na overzetting van tijdelijke --> vaste handleidingen, tutorialtopics sluiten, kunnen evtle reacties op en/of vragen over deze tut, verder gesteld worden in het vragengedeelte van het forum, i.c. bij Games (verwijs er dan even bij naar deze tutorial).
Wil je als maker evtl wat aanpassen, toevoegen, .. na de verplaatsing, contacteer dan even iemand van het NCF-team voor heropening :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan