• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Mij onbekende zoekopdracht in explorer.

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 166019
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 166019

Gast
Dag, bij deze mijn vraag dus omdat wie weet of hier een vreemdeling het weet (thuh). Pc komt vanochtend uit slaapstand met een venster geopend in explorer met een zoekopdracht naar "costa brava vakantie spanje". Heb dat zelf nooit ingetikt (of ik word helemaal gek), woon alleen , en als goed is, is hier niemand geweest. Iemand een verklaring ?

Ps Heb wel wat flarden aan herinnering dat over vakantie zat na te denken, niks praktisch, spookte wat door hoofd, wat mogelijkheden zijn. Maar toch zeker dat niks aan het zoeken ben geweest. Gebruik explorer ook niet standaard.
Op zelf googelen vond ik niks (ja, alsof !).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zet je PC gewoon helemaal uit.
Als je dan aan het slaapwandelen bent dan.…….:eek:
 
Had anders nooit achter gekomen, van het hebben van een slaapwandel stoornis, alleen maar beter misschien, dat na verse installatie Windows ingesteld staat als automatisch op slaapstand gaan, maar bedankt voor de tip, daar niet van.

Ps Gedacht aan virus, maar leek me wat vreemd. Ook stonden er aanbevolen websites in beeld, en één afbeelding daarvan was als begin scherm (net voor eerst W 10, dacht zal wel gewoon afwisselen automatisch misschien). Blijf het raar vinden, deur was niet op slot, zag ik later, kan bij wijze van, iemand zo naar binnen zijn gelopen, maar geen sporen van. Niks aan te doen, zal bij moeten laten verder. Blijf het raar vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan