• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Mijn Dell Precision M6400

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die Crucial Storage Executive had ik al genstalleerd en bekeken. Het activeren van de Momentum Cache werd duidelijk afgeraden voor apparaten die geen accu hebben:

5867f00c56706-2016-12-31_18_47_07-Storage_Executive.png
 
Is die Asus van jou dan geen notebook maar een PC?
 
Inderdaad. De juiste afbeelding staat o.a. op de Amerikaanse support website van Asus: https://www.asus.com/us/support/Download/14/11/6/19/kitfFCbsOpUyO2nz/30/

5867f53b23013-Mijn_Asus_Essentio.PNG


Geen vensters; geen knallende kleuren of opvallende vormgeving. Gewoon een niet te dure, voor sommigen misschien wat saai uitziende standaard desktop pc, die verder goed voldoet.
Gekocht in april 2013 bij Media Markt voor de schappelijke prijs van 555,-.
Als ik een nieuwe pc nodig heb, dan laat ik die niet samenstellen. Ik zoek dan een standaard pc met redelijke specs tegen een goede prijs. En ik doe eerst wat vergelijkend onderzoek naar de prijs van zo'n pc bij diverse winkels. Exact diezelfde pc kostte op dat moment bij Azerty geen 555, maar liefst 729,00.
 
Mijn notebook heeft een langdurige test ondergaan via Dell.
Alles functioneert zoals het moet; er werd n waarschuwing afgegeven: de accu.
Stja, die is al net zo oud als het notebook maar geeft nog steeds een 45 minuten aan accuspeeltijd.
 
Fijn dat je laptop zo goed uit de test komt. En een accuduur van 45 minuten lijkt me in jouw geval ook niet verkeerd. De meeste accu's van (bijna) 9 jaar oud zullen minder of helemaal niet meer presteren.
 
Het bureaublad in deze machine:

586aa6b1cbdcd-Dell_M6400_bureaublad_2_januari_2017.png
 
Heden mijn Dell M-6400 toch weer van Windows 10 Enterprise LTSB voorzien.

Al eerder had ik er een PC-card met 3 USB-3 aansluitingen ingezet - maar onder Windows 7 kwam na installatie van de drivers de foutmelding dat er gewoon niet genoeg vermogen aanwezig was.
Wat blijkt nu onder Windows 10 dat de door Microsoft geleverde driver voor de PC-card deze nu wel werkt.
Dus, van vier USB-2 aansluitingen naar die vier en drie USB-3 aansluitingen gegaan.

Dus deze machine kan ondanks zijn leeftijd nog weer langer mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan